شیمبا: برای این دیدار برنامه ویژه‌ای داریم

۱۴۰۱/۰۱/۱۷ - ۱۹:۰۱:۱۸
کد خبر: ۱۳۱۵۹۸۳
شیمبا: برای این دیدار برنامه ویژه‌ای داریم
کاپیتان فولاد در نشست خبری پیش از بازی برابر الغرافه پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ لوسیانو پریرا، مهاجم برزیلی و باتجربه فولادی‌ها به همراه جواد نکونام، سرمربی فولاد، در نشست خبری پیش از نخستین بازی اهوازی‌ها در لیگ قهرمانان آسیا حاضر شد و با خبرنگاران از کیفیت لیگ ایران و اهمیت ACL صحبت کرد. در ادامه صحبت‌های شیمبا را می‌خوانیم.

وی گفت: در مورد فردا، ما بازی سختی داریم چون آنها تیم بزرگی هستند، بازیکنان خوبی دارند، بازیکنان خطرناکی دارند و کیفیت‌شان خوب است، اما ما هم تیم خوبی هستیم و فکر می‌کنم بازی خوبی خواهیم داشت، اگر آنچه در تمرینات انجام دادیم را در بازی اجرا کنیم.

شیمبا در خصوص سطح لیگ ایران تاکید کرد: فکر می‌کنم ده سال پیش به ایران آمدم. لیگ ایران را دوست دارم چون لیگ مشکل و قدرتمندی است. تیم‌های خوب و بازیکنان خوبی دارد. بعضی وقت‌ها فکر می‌کنم کشور دیگری نمی‌توانم بازی کنم با این که با پیشنهاداتی هم مواجه شدم ولی ترجیح می‌دهم همان‌جا بازی کنم. واقعا این لیگ را دوست دارم.

کاپیتان گلزن فولادی‌ها اضافه کرد: وقتی به ایران آمدم ۲۸ ساله بودم ولی الان ۳۸ سال دارم اما عملکردم تفاوتی با فصل اول حضورم نداشته، چون من با همان ذهنیت فصل اول بازی می‌کنم. هیچ وقت ذهنیتم را تغییر ندادم. هرگز به سنم فکر نکردم. تلاش می‌کنم بهترینم را ارائه کنم و تفاوتی قائل نشوم.

پریرا در خصوص رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا هم افزود: من این رقابت‌ها را دوست دارم. سه بار در آن بازی کردم. این بازی‌ها را دوست دارم چون برابر تیم‌های بزرگ و بازیکنان خوب بازی می‌کنیم و کیفیت خوبی دارند. اگر یک فضای کوچک به آنها بدهید، کار را تمام می‌کنند. شما باید خیلی تمرکز بیشتری روی بازی داشته باشید چون همانطور که گفتم با یک اشتباه کوچک، حریف بازی را به نفع خودش تمام می‌کند.

انتهای پیام/

نظر شما