مهدی محمدی در گفت‌وگو با برنا

کسب مدال طلا در ابتدای سال انگیزه‌ام را دوچندان کرد/ در چین به دنبال جبران ناکامی المپیک خواهم بود

۱۴۰۱/۰۱/۱۸ - ۲۳:۳۰:۴۰
کد خبر: ۱۳۱۶۱۱۸
کسب مدال طلا در ابتدای سال انگیزه‌ام را دوچندان کرد/ در چین به دنبال جبران ناکامی المپیک خواهم بود
عضو تیم پارادوچرخه سواری گفت: کسب مدال طلا در ابتدای سال انگیزه‌ام را برای ادامه راهم دوچندان کرد.

مهدی محمدی، عضو تیم پارادوچرخه سواری کشورمان، درباره درخشش خود در مسابقات قهرمانی آسیا در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا اظهار کرد: مسابقات در ایام تعطیلات نوروز به میزبانی تاجیکستان برگزار شد. رقابت ها واقعا از نظر فنی سطح مطلوبی داشت چون طبق روال همیشه همه کشورهای آسیایی حضور داشتند و تنها غایب این دوره اندونزی بود. رقابت سختی بود اما خوشبختانه نتیجه خوبی را رقم زدم و امیدوارم این روند را تا پایان سال 1401 ادامه بدهم.

وی با اشاره به کسب مدال طلای این دوره از بازی‌ها ادامه داد: تنها نماینده پارا سایکلینگ کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا تاجیکستان بودم که موفق شدم در رشته جاده و در مسافت 15 کیلومتر با ثبت زمان 19 دقیقه و 55 ثانیه، به مدال طلا دست پیدا کنم. در این مسابقات، نماینده کشور ازبکستان دوم شد و رکابزن اماراتی هم در جایگاه سوم ایستاد. همانطور که اشاره کردم مسابقات خوبی بود و قطعا موفقیت و کسب این افتخار در ابتدای سال جدید انگیزه ام را برای سایر رقابت ها دوچندان کرد.

محمدی گفت: مهمترین رویدادی که بعد از مسابقات آسیایی در پیش دارم بازی های پاراآسیایی هانگژو خواهد بود. البته قبل از اعزام به این مسابقات در یک رویداد دیگری شرکت خواهم کرد که هنوز زمان دقیق برگزاری این مسابقات مشخص نشده است. بازی های پاراآسیایی بدون شک میدان بزرگی است و دوست دارم نتیجه درخوری را کسب کنم. پیش از این در بازی های پارالمپیک پکن حاضر شدم اما بدشانسی مانع از رسیدن من به مدال شد. در پکن سه دور تا پایان رقابتم باقی مانده بود که به دلیل لغزنده بودن زمین نتوانستم دوچرخه را کنترل کنم و همین باعث شد سر یکی از پیچ‌ها زمین بخورم و از دور مسابقات کنار بروم اما تلاش خواهم کرد این نتیجه را در چین جبران کنم.

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز