رسول کربکندی در گفت‌وگو با برنا

نقش محرم در کامبک مهم بود/ یکدلی در سپاهان بیشتر شده است

۱۴۰۱/۰۱/۲۰ - ۲۳:۳۰:۴۰
کد خبر: ۱۳۱۶۸۳۸
نقش محرم در کامبک مهم بود/ یکدلی در سپاهان بیشتر شده است
پیشکسوت فوتبال گفت: وقتی تیم تغییر تاکتیک می‌دهد و سبکش را عوض می‌کند، اعتبارش مال سرمربی است.

رسول کربکندی، پیشکسوت فوتبال، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا درباره بازی سپاهان مقابل پاختاکور اظهار داشت: سپاهان بازی را خوب شروع نکرد زیرا تیم اندکی به هم ریخته بود و آن اعتماد به نفس لازم برای بازی در لیگ قهرمانان آسیا را مشاهده نکردیم. در همان نیمه اول هم سپاهان گل دریافت کرد و اوضاع بد شد.

وی در ادامه افزود: به نظر می‌رسید از لحاظ روحی و روانی سپاهانی‌ها آماده بازی نبودند اما در نیمه دوم همه چیز تغییر کرد. گل اول زده شد و سپاهانی‌ها خود را پیدا کردند. پس از گل اعتماد به نفس خود را پیدا کردند و توانستند نتیجه‌ای بسیار خوب و شایسته‌ به دست بیاورند. در نیمه دوم همه چیز به سود سپاهان بود. از شرایط روحی گرفته تا شکنندگی دفاع حریف.

سرمربی اسبق اصفهانی فوتبال ایران درباره نقش محرم نویدکیا در این بازی گفت: قطعا نمی‌شود نقش مربی را ندیده گرفت. وقتی یک تیم تغییر تاکتیک می‌دهد و سبکش را عوض می‌کند، اعتبارش مال مربی است. به همین دلیل باید نقش محرم را در عیب‌یابی مشکلات در نیمه اول و بازگشت نتیجه مهم دانست.

کربکندی درباره اضافه شدن دستیار جدید به کادر سپاهان و نقش او در بردهای اخیر این تیم تیم گفت: یک تیم باید به معنای واقعی یکدل باشد این یکدلی در سپاهان بیشتر شده. سرمربی و کادر فنی‌اش باید همسو و همدل با هم حرکت کنند. مربیان خارجی قطعا به روزترند و در هر زمینه‌ای می‌توانند کمک کنند. مهم‌ترین مسئله همان همدلی و اتخاذ تاکتیک مناسب و تمرین دهی مناسب است که احتمالا حالا این قضیه در حال بهتر شدن است که تیم نتیجه می گیرد.

وی در پایان درباره احتمال موفقیت سپاهان و خلق یک افتخار بزرگ گفت: سپاهان ابزارهای لازم را دارد و در غرب آسیا فوق‌العاده‌اند اما زمانی که به تیم‌هایی برخورد می‌کنیم که بازیکنان پا به سن گذاشته اروپایی را جذب کرده‌اند توازن به هم می‌خورد. در نتیجه شرایط متفاوت می‌شود اما به طور کلی سپاهان پتانسیل موفقیت دارد. آن‌ها باید باید بازی به بازی پیش بروند و اصلا اسیر غرور نشوند که تصور کنند بازی‌ها ساده هستند. قدم اول اما بسیار خوب بود. هم به لحاظ نتیجه و هم بخاطر روحیه‌ای که گرفتیم.

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز