وحید شمسایی به پیروزی ۱۷ گله تیم ملی فوتسال مقابل مالدیو واکنش نشان داد

۱۴۰۱/۰۱/۲۱ - ۱۹:۱۴:۰۵
کد خبر: ۱۳۱۷۳۳۲
وحید شمسایی به پیروزی ۱۷ گله تیم ملی فوتسال مقابل مالدیو واکنش نشان داد
سرمربی تیم ملی فوتسال ایران گفت: قصد داریم بازیکنان جدید را امتحان و آنها را برای مرحله اصلی مسابقات قهرمانی آسیا آماده کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ تیم ملی فوتسال ایران از امروز یکشنبه کار خود را در مسابقات انتخابی قهرمانی آسیا و با دیدار برابر مالدیو آغاز کرد که در این بازی با نتیجه ۱۷ بر صفر ‌‬به پیروزی رسید.

در این مسابقه که از ساعت ۱۵:۳۰ و به میزبانی بیشکک قرقیزستان آغاز شد، حسین طیبی و سعید احمد عباسی (هر کدام ۴ بار)، سالار آقاپور، مسعود یوسف و حمزه کدخدائی (هر کدام دو گل) و مهدی کریمی، علیرضا رفیعی‌پور و محمدحسین درخشانی برای ایران گلزنی کردند.

وحید شمسایی سرمربی ایران در پایان این مسابقه در گفت‌وگوی تلویزیونی حاضر شد و با کمک شهاب سفال‌منش دستیار خود به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

شمسایی در واکنش به اینکه به نظر می‌رسید مالدیو حریف ساده‌ای باشد و اینکه تصور می‌کند کدام تیم حریف سختی برای ایران بشود، گفت: برای هر سه تیم این گروه احترام قائل هستیم اما قرقیزستان میزبان و یک مقدار نسبت به سایر تیم‌ها سخت‌تر است.

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران درباره تقابل بعدی این تیم مقابل ترکمنستان یادآور شد: هنوز تیم ترکمنستان را ندیده‌ایم. آنها هم قابل احترام هستند.

شمسایی خاطرنشان کرد: آمده‌ایم- در مرحله مقدماتی فوتسال قهرمانی آسیا- تا بازیکنان جدید را امتحان و آنها را برای مرحله اصلی آماده کنیم چون تغییرات زیادی داشته‌ایم.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز