فرامرز ظلی در گفت‌وگو با برنا

بازی مقابل نساجی راضی کننده نبود/ بازیکنان از این شکست درس بگیرند

۱۴۰۱/۰۱/۲۵ - ۲۳:۳۰:۴۰
کد خبر: ۱۳۱۸۴۳۵
بازی مقابل نساجی راضی کننده نبود/ بازیکنان از این شکست درس بگیرند
پیشکسوت آبی‌پوشان اعتقاد دارد بازیکنان استقلال باید با تفکر حرفه‌ای شکست مقابل نساجی را پشت سر بگذارند و به فکر موفقیت در لیگ برتر باشند.

فرامرز ظلی، پیشکسوت باشگاه استقلال تهران، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا درباره بازی استقلال مقابل نساجی مازندران در جام حذفی اظهار داشت: اصلا از بازی مقابل نساجی راضی نیستم. انتظارم از استقلال بسیار بیشتر از این‌ها است. استقلال پر از بازیکنان حرفه‌ای است و نباید چنین نوسانی داشته باشد که مقابل نساجی شکست بخورد. نساجی البته تیم خوبی است و به آن‌ها احترام می‌گذارم اما استقلال باید برنده می‌شد.

وی در ادامه افزود: به هر حال فوتبال برد و باخت دارد. هر دو تیم هم جوان بودند و تصمیم‌شان برد بود که در این بازی سهم نساجی شد. پرسپولیس هم در بازی خود ناکام بود، در حال حاضر فقط عشق و فوتبال دلی نیست که در بازی حکمفرما باشد و هر تیمی بیشتر تلاش کند موفق می‌شود. باید از مجیدی و آجرلو تشکر کنم که هر دونفر برای استقلال تلاش می‌کنند و زحمت می‌کشند. این دو آرامش را به استقلال تزریق کرده‌اند

دروازه‌بان اسبق آبی‌ها درباره عملکرد رضایی در بازی مقابل نساجی گفت: اگر من بودم با همین سنم 3 پنالتی را می‌گرفتم اما متاسفانه دروازه‌بان استقلال ناکام بود. پنالتی گرفتن امری تجربی است و با تلاش متعدد در سال‌ها به دست می‌آید. از دروازه‌بان جوان استقلال تمجید می‌کنم و معتقدم باید به او زمان داد و فرصت اما باید ببینیم این فرصت چه زمانی و کجا داده می‌شود. در چنین دیداری به نظرم بهتر بود او درون دروازه قرار نمی گرفت.

ظلی درباره تاثیر شکست در روحیه بازیکنان استقلال افزود: بازیکنان باید این شکست را قبول کنند. دنیای ورزش و فوتبال پر از شکست و برد است. بازیکنان استقلال باید تفکر حرفه‌ای داشته باشند و از این شکست درس بگیرند و به آینده فکر کنند. بازهم می‌گویم که آجرلو و مجیدی هر دو دارند تلاش می‌کنند تا استقلال جام بیاورد که متاسفانه جام حذفی از دست رفت. برای پرسپولیس هم از بین رفت. استقلال و پرسپولیس سرمایه مملکت هستند اما خب هر دو از جام حذفی کنار رفتند و فوتبال هم فقط این دو تیم نیستند.

وی درباره ادامه راه استقلال در لیگ گفت: تمام تیم‌ها در ادامه راه سعی دارند صدرنشین را متوقف و خودشان را اثبات کنند. ادامه کار سخت است اما بسیار امیدوارم که استقلال قهرمان لیگ شود. به عنوان یک هوادار و پیشکسوت امیدواری‌ام در این زمینه زیاد است و خدا کند با کسب جام، هواداران خوشحال شوند.

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز