لیگ قهرمانان آسیا

فولاد- آخال؛ طلسم قرمزها شکسته می‌شود؟!

۱۴۰۱/۰۱/۲۴ - ۲۳:۰۱:۰۲
کد خبر: ۱۳۱۸۵۰۴
فولاد- آخال؛ طلسم قرمزها شکسته می‌شود؟!
تیم فوتبال فولاد خوزستان امشب به مصاف آخال ترکمنستان می‌رود.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا؛ شاگردان جواد نکونام که در دو بازی اول خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا نمایش های نسبتا مطلوبی را از خود ارائه دادند با کسب دو تساوی دو دیدار اخیر خود را به پایان رساندند و پس از این دو بازی آماده می شوند تا در سومین دیدار خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا روبروی حریفی ناشناخته قرار بگیرند.

پس از تساوی بدون گل فولاد برای شاگردان استراماچونی، قرمزهای اهوازی برابر تیم احمد نوراللهی و مهدی قایدی فاصله زیادی تا کسب اولین برد در این جام نداشتند اما اتوگل نوراللهی در دقایق پایانی آن دیدار توسط شبابی ها جبران شد تا این بار هم نکونام و شاگردانش با تساوی زمین را ترک کنند.

در ادامه این بازی ها، فولادمردان ایرانی باید برابر تیم آخال ترکمنستان قرار بگیرند، تیمی که با کسب یک امتیاز حاصل از یک باخت و یک تساوی در این جام در قعر جدول گروه قرار دارد و این موضوع فولادی ها را امیدوار می کند تا با کسب سه امتیاز شرایط بهتری را برای خود دست و پا کنند.

آخال تیم ناشناخته از ترکمنستان که تجربه ای بری حضور در این تورنمنت ندارد در حالی حریف سوم قرمزهای ایران در دور رفت مرحله گروهی لیگ قهرمانان است که بدون شک کادر فنی فولادی ها در دو بازی اخیر، این تیم را با تیزبینی مورد بررسی و آنالیز قرار داده اند تا بتوانند دست پر بازی مهم را ترک کرده و پیروزی اول را به دست آورند.

فولادی ها که حالا با اعتماد به نفس بیشتری در این جام حضور دارند تنها به پیروزی برابر حریف گمنام خود فکر می کنند و امیدوار هستند با تکیه بر توان فنی و پتانسیل بالایی که از آن برخوردار هستند نوار تساوی های خود را با ثبت اولین پیروزی در این فصل از لیگ قهرمانان پاره کنند.

این مسابقه از ساعت 21:45 به وقت کشورمان آغاز خواهد شد.

انتهای پیام//

نظر شما