لفته حمیدی در گفت‌وگو با برنا

تجربه بین‌المللی نکونام کمک بزرگی برای فولاد است/ به صعود اهوازی‌ها خوشبین هستم

۱۴۰۱/۰۱/۲۶ - ۲۳:۱۰:۲۰
کد خبر: ۱۳۱۹۰۶۲
تجربه بین‌المللی نکونام کمک بزرگی برای فولاد است/ به صعود اهوازی‌ها خوشبین هستم
پیشکسوت فولاد بر این باور است که شاگردان جواد نکونام نشان دادند می‌توانند با کسب نتایج خوب به دور بالاتر لیگ قهرمانان آسیا هم صعود کنند.

لفته حمیدی، پیشکسوت باشگاه فولاد خوزستان، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با تمجید از عملکرد شاگردان جواد نکونام تاکید کرد: فولاد در مرحله اول لیگ قهرمانان آسیا بازی به بازی بهتر ظاهر شد و با کسب پیروزی شیرین برابر تیم ترکمنستانی شرایط خوبی را در جدول برای خود رقم زد.

وی افزود: فولاد برابر حریف ترکمنستانی خود بازی خوبی را از خود به نمایش گذاشت و تیم برتر زمین بود اما بازی بسته و تاخیری حریف در این دیدار شرایط را برای برتری عددی فولاد سخت کرد اما در نهایت فولاد تا دقیقه پایانی و تا سوت پایان بازی ناامید نشد و به حریف فشار آورد که خوشبختانه گل دیرهنگام باعث شد سه امتیاز ارزشمندی به حساب فولادی ها واریز شود.

بازیکن سابق فولاد در خصوص شرایط فنی فولاد در دور رفت لیگ قهرمانان تصریح کرد: در بازی اول شرایط کمی متفاوت بود اما از بازی دوم به بعد تیم رفته رفته به شرایط آرمانی خود نزدیک شد. فولاد در بازی برابر شباب الاهلی هم می توانست پیروز شود و گل دقیقه پایانی تیم را غافلگیر کرد اما در بازی برابر آخال عملکرد فنی روان تری را از فولاد شاهد بودیم و اینکه بچه ها دو سه بار تیر دروازه حریف را به لرزه درآوردند نشان از این داشت که فولاد در این دیدار تیم برتر میدان بود.

حمیدی در مورد پیش‌بینی‌اش از سرنوشت فولاد در این فصل از لیگ قهرمانان آسیا به خبرنگار ورزشی برنا گفت: با پیروزی اخیر وضعیت فولاد در گروهش بهتر از رقبا شده است و این موضوع می تواند روحیه تیم را برای حضور موفق در دور برگشت بالا ببرد. فولاد از کادر فنی کاربلد و خوبی برخوردار است و تجربه جواد نکونام در عرصه بین المللی می تواند کمک بزرگی برای فولاد باشد، ضمن اینکه این تیم از نظر مهره و بازیکن هم وضعیت خوبی دارد و با توجه به نمایش فولاد در دو سه بازی در آسیا، می توانم بگویم به آینده این تیم خوشبین هستم و به نظرم این تیم می تواند با اقتدار به مراحل بالاتر لیگ قهرمانان آسیا صعود کند.

وی گفت: در غیاب پرسپولیس و استقلال، در این دوره نگاه ها به فولاد و سپاهان نگاهی ویژه است و همه ما امیدوار هستیم این دو نماینده فوتبال ایران، نمایندگان شایسته ای برای فوتبال ایران در این فصل از لیگ قهرمانان آسیا باشند.

انتهای پیام// 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز