سجادی: از ظرفیت وزارت امور خارجه برای تدارک بهتر تیم ملی بهره می‌بریم/ به صعود از مرحله اول جام جهانی امیدواریم

۱۴۰۱/۰۱/۲۷ - ۱۰:۱۲:۵۵
کد خبر: ۱۳۱۹۱۸۸
سجادی: از ظرفیت وزارت امور خارجه برای تدارک بهتر تیم ملی بهره می‌بریم/ به صعود از مرحله اول جام جهانی امیدواریم
عضو کابینه دولت سیزدهم با بیان اینکه با حداکثر توان از تیم ملی فوتبال برای حضور در جام جهانی حمایت خواهیم کرد، گفت: از نظر فنی خیز صعود ما بسیار امیدوارکننده بوده و به همین دلیل همگان امیدوار هستند با چنین تیم با کیفیتی از مرحله اول صعود کنیم و این امیدواری میسر است.

به گزارش خبرگزاری برنا، سیدحمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان در پاسخ به سوالی درباره پیش بینی‌اش از مسابقات جام جهانی و نحوه عملکرد تیم ملی فوتبال کشورمان، گفت: پیش بینی در این خصوص بسیار سخت است اما من به عنوان وزیر ورزش و هم به عنوان یک فرد ورزشی از دو منظر به این سوال پاسخ می‌‎دهم هر چند که من کارشناس فوتبال نیستم.

وزیر ورزش و جوانان افزود: نخست اینکه این قرعه فرصت خوبی برای تیم ملی فوتبال کشورمان است و برابر تیم‌های قدری در این مسابقات حاضر خواهیم شد، طبیعتا رقابت برابر تیم‌های انگلیس و آمریکا برای ما بسیار مهم خواهد بود و باید تدابیر ویژه‌ای برای هر مسابقه داشته باشیم چرا سبک بازی این دو تیم با یکدیگر متفاوت است.

وی ادامه داد: از سوی دیگر باید تعقیب کنیم پیروز پلی آف اروپا چه تیمی خواهد بود و برای آن نیز برنامه داشته باشیم لذا بازی‌های تدارکاتی و نحوه آماده سازی تیم ملی برای ورود به مسابقات جام جهانی بسیار اهمیت دارد.

سجادی با تأکید بر اینکه با حداکثر توان برای موفقیت تیم ملی حمایت خواهیم کرد، گفت: همه ملت از موفقیت تیم ملی خوشحال خواهند شد و بر اساس گفته کارشناسان ما امروز یکی از آماده ترین‌ تیم‌های ملی طی ادوار گذشته را داریم و در مرحله مقدماتی جام جهانی تنها باختی که داشتیم، پس از صعود برابر کره جنوبی در خاک این کشور بود.

سجادی یادآور شد: بنابراین از نظر فنی خیز صعود ما بسیار امیدوارکننده بوده و به همین دلیل همگان امیدوارند با چنین تیم با کیفیتی از مرحله اول صعود کنیم و این امیدواری میسر است.

وی درباره نحوه تدارکات برای تیم ملی و بازی‌‌های آماده سازی جهت ورود تیم ملی به جام جهانی، گفت: زحمت اصلی در این حوزه با خود فدراسیون بوده و در حال حاضر افراد کارشناس و عملگرایی از جمله شخص سرپرست فدراسیون فوتبال در فدراسیون حضور دارند که می‌توانند در این حوزه اقدامات قابل توجهی صورت دهند و ما نقش حمایتی در وجوه مختلف از جمله تردد، منابع مالی و استفاده از ظرفیت وزارت خارجه را داریم.

از ظرفیت وزارت امور خارجه برای تدارک بهتر تیم ملی بهره می‌بریم

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه حتی امیرعبدالهیان وزیر امور خارجه چندین مورد ایده برای حمایت از تیم ملی داشت، گفت: از تمامی ظرفیت‌ها برای ورود به جام جهانی حتما استفاده خواهد شد.

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز