حسین کعبی در گفت‌وگو با برنا

موقع شادی گل نفهمیدم چه‌کار می‌کنم/ در غیاب سرخابی‌ها همه نگاه‌ها به ما معطوف است

۱۴۰۱/۰۱/۲۹ - ۰۴:۳۳:۲۴
کد خبر: ۱۳۱۹۷۴۶
موقع شادی گل نفهمیدم چه‌کار می‌کنم/ در غیاب سرخابی‌ها همه نگاه‌ها به ما معطوف است
مربی تیم فوتبال فولاد ابراز امیدواری کرد این تیم بتواند با کسب نتایجی خوب در ادامه مسیرش در لیگ قهرمانان آسیا نماینده شایسته‌ای برای فوتبال ایران در این رقابت‌های مهم و حساس باشد.

حسین کعبی، مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا در خصوص پیروزی اول فولاد در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: برای پیروزی برابر حریف ترکمنستانی مان مصمم بودیم و خوشحالم بچه ها تا زمان سوت پایان آن بازی با تمام وجود برای کسب پیروزی تلاش کردند و برد شیرین و روحیه بخشی را به دست آوردیم. آخال در بازی رفت برای نباختن و گرفتن حداقل امتیاز روبروی ما به میدان آمد و در طول بازی حریف با بازی بسته و تاخیری در تلاش بود برتری ما را تحت الشعاع قرار دهد. درست است در نهایت با گل دیرهنگام موسی کولیبالی به پیروزی رسیدیم اما حق ما این بود با حداقل دو سه اختلاف گل، برد در این دیدار را به دست می آوردیم.

وی در مورد گلزنی موسی کولیبالی و شادی گل جالبی که پس از این گل با جواد نکونام در کنار زمین داشت، تصریح کرد: موسی بازیکن خوبی است که علاوه بر شم دفاعی نشان داده با گلزنی غریبه نیست. در مورد شادی ام پس از گل باید بگویم ما تیم برتر زمین بودیم اما توپ های مان به گل تبدیل نمی شد و این مسئله فشار زیادی را به نیمکت وارد کرده بود. وقتی موسی در آن زمان از بازی آن گل را زد، از خود بی خود شدم و نفمهیدم چه کار می کنم! فولاد تیم محبوب من است و پیشرفتم در فوتبال را مدیون این تیم هستم. حالا هم این تیم به عنوان امانت به ما سپرده شده و تمام هم و غم مان موفقیت این تیم است. این شادی نشان داد این تیم و موفقیتش چقدر برایم مهم است.

مربی فولاد در آستانه بازی برگشت برابر آخال خاطرنشان کرد: پیروزی بازی قبل را فراموش کرده و برای بازی و کسب موفقیت بعدی مان برابر این تیم ترکمنستانی آماده شده ایم. ما نیروهای فنی خوبی را در اختیار داریم، ضمن اینکه تجربه حضورمان در آسیا در فصل قبل، تیم را از تجربه بین المللی با شرایط بهتری روبرو کرده و مجموع این شرایط ما را برای پیروزی و کسب برد ارزشمند دیگر آماده تر از قبل کرده است. ضمن اینکه حالا شناخت بیشتر و بهتری از این حریف داریم و می توانیم در مقایسه با بازی رفت روبروی آخال، با ذهن بازتری برنامه های فنی را در زمین پیاده کنیم.

کعبی در مورد امید فولاد به صعود از دور اول لیگ قهرمانان به خبرنگار برنا گفت: علاوه بر شرایط فنی و فوتبالی مطلوب، تیم در حال حاضر از نظر روحی و روانی امیدواری های زیادی برای صعود دارد و امیدوارم این شرایط برای فولاد رقم خورده و صعود کم دردسری را به دور بعدی لیگ قهرمانان آسیا داشته باشیم.

وی تاکید کرد: در غیاب پرسپولیس و استقلال در این فصل از لیگ قهرمانان، همه نگاه ها به فولاد و سپاهان معطوف شده است. در این بین ضمن تلاش برای ایجاد شرایط صعود برای فولاد، برای سپاهان نیز به عنوان یک تیم ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم این تیم هم بتواند نتایج خوبی را در این تورنمنت کسب کند.

انتهای پیام// 

نظر شما