در گفت‌وگو با برنا مطرح شد

اصغری: اگر مربی جدید برای تیم ملی می‌خواهیم باید نامی بزرگ باشد/ اسکوچیچ به انتقادات توجه کند

۱۴۰۱/۰۱/۲۹ - ۰۹:۰۵:۰۰
کد خبر: ۱۳۱۹۹۷۱
اصغری: اگر مربی جدید برای تیم ملی می‌خواهیم باید نامی بزرگ باشد/ اسکوچیچ به انتقادات توجه کند
هادی اصغری اعتقاد دارد اگر قرار است برای تیم ملی یک مربی جدید استخدام شود باید آن نام بزرگ باشد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا؛ با نزدیک شدن به جام جهانی 2022 قطر بحث تدارکات تیم ملی و آماده‌سازی یوزها برای درخشش در جام جهانی بیش از پیش مطرح شده و برخی اعتقاد دارند علاوه بر آماده‌سازی خوب تیم ملی، باید نامی بزرگ در جام جهانی روی نیمکت تیم ملی بنشیند.

هادی اصغری، بازیکن سابق فوتبال، در این زمینه به خبرنگار برنا گفت: اعتقاد دارم برای تغییر مربی اندکی دیر شده و این مسئله شاید ریسک باشد. اگر قرار است مربی بیاید باید یک مربی نامی و اسمی باشد که بازیکنان از او حساب ببرند. کی‌روش یک بازه زمانی طولانی را در ایران سپری کرد و فرصت داشت تفکراتش را پی‌ریزی کند. البته حالا با توجه به اینکه بازیکنان بزرگی داریم و همه باهوش هستند دیگر مربی جدید نیاز به تغییر ساختار ندارد.

وی افزود: اگر اسکوچیچ قرار باشد در جام جهانی روی نیمکت بنشیند بهتر است به انتقادات گوش کند و آماده‌سازی ویژه‌ای برای تیم صورت بگیرد اما اگر خودم را جای بازیکنان بگذارم پیش خودم فکر می‌کنم که مربی آنچنان بزرگی نداریم. اسکوچیچ انصافا بد نتیجه نگرفته اما تیم ملی طوری در بازی‌های آخر مرحه مقدماتی نمایشی ارائه کرد که شک و تردید در ذهن فوتبالدوستان ایجاد شود.

انتهای پیام//

نظر شما