الهامی: همه بچه‌ها بسیج شده‌اند نساجی را به فینال برسانند/ به احترام هواداران باید خبردار ایستاد

۱۴۰۱/۰۱/۲۹ - ۱۴:۲۶:۴۴
کد خبر: ۱۳۲۰۲۲۵
الهامی: همه بچه‌ها بسیج شده‌اند نساجی را به فینال برسانند/ به احترام هواداران باید خبردار ایستاد
سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: مس تیم خوبی بوده و خاطرات خیلی خوشی از این تیم آن دارم.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ ساکت الهامی در نشست خبری پیش از بازی با مس کرمان در مرحله نیمه نهایی جام حذفی اظهار داشت: مس تیم خوب و با انسجامی است که خاطرات خیلی خوشی خودم از آن دارم. هرچه الان  دارم از اول تا سوم با خدا و سپس تیم مس است.

وی ادامه داد: مس برای من همیشه قابل احترام هست. این تیم انضباط مالی، اداری و ساختاری دارد. به تازگی هم کادرفنی خوبی دارد. می‌دانستم فرزاد حسین خانی مربی خوبی می‌شود زیرا با او کار کردم اما فکر نمی‌کردم آنقدر زود از بهترین‌ها شود. امیدوارم راهی که پیش گرفته به همین منوال پیش برود. مس جزو تیم‌هایی است که قطعا به لیگ برتر صعود می‌‌کند زیرا پتانسیل بالایی از لحاظ مربیگری و مدیریتی دارد.

سرمربی نساجی تصریح کرد: ما هم تیم خوبی هستیم و در شرایطی قرار گرفته‌ایم که قطعا باید یک تیم حذف شود. تیمی که کمتر اشتباه کند، قطعا برنده می شود و بچه های ما هم واقف هستند با چه تیمی بازی دارند‌.مس کرمان جزو تیم‌های صدرنشین لیگ یک است و پتانسیل صعود به لیگ برتر را دارد. برای فولاد هم آرزوی موفقیت در لیگ قهرمانان را دارم اما تیمی که بتواندآنها را از حذف کند، خطرناک است و قطعا می‌دانم چه بازی سختی پیش رو داریم.

الهامی در مورد اینکه آیا برتری برابر استقلال سبب غرور شاگردانش نخواهد شد، پاسخ داد: نمی‌دانم به این سوال چگونه جواب بدهم. باید تا فردا صبر کنیم و ببینیم چه اتفاقی می‌افتد. بچه‌ها در تمرینات شاداب و سرحال بودند، امیدوارم این اتفاق که می‌گویید نیفتد و بازیکنانم انگیزه کافی داشته باشند. آنها باید بدانند کسب این جام برای مردم مازندران خیلی مهم است. همه بچه‌ها بسیج شده‌اند نساجی را به فینال برسانند. با اینکه می‌دانیم تیم سختی پیش روی ما است اما قطعا برای کسب 3 امتیاز به زمین می‌رویم. 

وی در خصوص استقبال خیلی زیاد مردم مازندران از بلیت فروشی دیدار با مس کرمان، توضیح داد: این سوال برای من دردآور است. تازه الان می‌فهمیم چه داشتیم و چه موهبتی را از دست دادیم. تیم‌هایی مثل نساجی، تراکتور، صنعت نفت، ملوان و... در جایگاه و هویت اجتماعی شهر خود خیلی تأثیرگذار هستند. در بازی قبلی حمایت هواداران نساجی را دیدید و آن گونه که من شنیده‌ام برای دیدار فردا هم تمهیدات لازم اندیشیده شده تا تماشاگران به ورزشگاه بیایند. 

سرمربی نساجی خاطرنشان کرد: برای طرفداری که 5 ساعت راه می‌آید تا به استادیوم آزادی برسد، کاری نمی‌توان انجام داد جز اینکه پایش را بوسید و به احترامش خبردار ایستاد. خیلی می‌توانستیم از این موهبت استفاده کنیم، اما خانه‌بدوش شدیم. 

الهامی در خصوص اینکه میرشاد ماجدی سرپرست فدراسیون دستور داده بازی‌های نیمه نهایی و فینال جام حذفی با حضور بازرسان ویژه انجام شود، گفت: در چه مورد صحبت می‌کنید؟ برای چه می‌خواهند بازرس بفرستند؟ معنی این سوال چیست؟ بازرس که هیچ، کل پلیس ایران را هم به ورزشگاه بیاورند، برای تماشاگران ما بهتر هم هست. من نظری در مورد این سوال ندارم. 

وی در خصوص اینکه با توجه به قهرمانی‌اش با تراکتور در جام حذفی اگر نساجی را هم به این عنوان برساند، کدامیک برایش لذت‌بخش‌تر خواهد بود، پاسخ داد: هنوز اینجا با نساجی جام حذفی را نگرفته‌ایم، باید صبر کنیم و ببینیم چه اتفاقی می‌افتد. ما هم به اندازه سه تیم دیگر شانس داریم. در مورد جامی هم که با تراکتور گرفتم باید بگویم بهترین روز مربیگری‌ام بود. خوشحالی آن قهرمانی وصف‌نشدنی است. در مورد این فصل هم تنها هم و غم ما در حال حاضر دیدار با تیم خوب مس کرمان است.

سرمربی نساجی در مورد اینکه تیم حریف نسبت به شاگردانش در یک هفته اخیر استراحت کمتری داشته، گفت: هر دو تیم 26-25 بازیکن دارند. اگر آنها یک بار به فاصله 5 روز بازی کرده‌اند، ما در کل فصل 5 روز به 5 روز بازی کرده‌ایم. تمام تیم‌های لیگ برتر به جز 5-4 تیم استراحت کردند اما ما در طول فصل استراحتی نداشتیم. از سوم فروردین تمرینات خود را شروع کرده و فقط یک روز پس از بازی تمرین را تعطیل کردیم.

الهامی خاطرنشان کرد: ما هم شرایطی مشابه مس کرمان داریم. اینکه حریف یک تا دو روز بعد از ما بازی کرده، درست است، آنها حق دارند اما نفراتی هم در اختیار دارند که این موضوع را جبران می‌کند. اگر 4 روز استراحت کرده باشند، حق دارند اما 5 روز فاصله بین بازی‌ها طبیعی است. 

وی در مورد آخرین وضعیت اکبر صادقی و کریم اسلامی توضیح داد: نمی‌توانم در مورد مصدومان صحبت کنم. ما یک تیم هستیم، اگر بگویم فلان بازیکن هست یا نیست، یا فلانی بازی می‌کند یا بازی نمی‌کند درست نیست. ما یک تیم هستیم و تیم تصمیم می‌گیرد نه نفر. نمی‌توانم بگویم این دو بازیکن می‌رسند یا نمی‌رسند. این موضوع تا فردا ظهر مشخص می‌شود. همان گونه که اکبر صادقی روز بازی با استقلال ساعت 12 ظهر رسید ولی در همان مسابقه هم مصدوم شد. خوشبختانه اکنون نرم‌دوی را شروع کرده اما تکلیفش هنوز مشخص نیست. 

سرمربی نساجی در خصوص برگزاری دیدار این مسابقه در ورزشگاه آزادی و اینکه نساجی روی چمن‌های باکیفیت فوتبال بهتری ارائه می‌دهد، گفت: استادیوم آزادی آبروی فوتبال ما است، البته اکنون ورزشگاه مشهد،‌ نقش جهان اصفهان و فولاد و یا حتی یادگار امام تبریز هم زمین‌های خوب و آبرومندی دارند، اما از لحاظ بین‌المللی و جمعیت پرچمدار این ورزشگاه‌ها، ورزشگاه آزادی است. قطعا انگیزه‌ای که این موضوع برای بچه‌های ما ایجاد می‌کند بار مثبتی را ایجاد می‌کند. تیم مقابل هم شرایطی دارد، وقتی در ورزشگاه آزادی مقابل تماشاگرانمان بازی می‌کنیم امکان استفاده بهتر از شرایط را هم داریم. 

الهامی در خصوص اینکه آیا پاداشی که مسئولان استان مازندران پس از بازی با استقلال قول پرداخت آن را در رختکن تیم به بازیکنان دادند، پرداخت شده است، اظهار داشت: صادقانه بگویم؛ نمی‌دانم. 

وی در خصوص اینکه اگر نساجی آسیایی شود مسئولان استان مازندران به قول خود برای آماده‌سازی ورزشگاه وطنی عمل خواهند کرد، پاسخ داد: این را هم نمی‌دانم، باید از استاندار مازندران و فرماندار قائمشهر تشکر کنم. وی شبانه‌روز کار می‌کند و نسبت به قبل پیشرفت سبز شدن چمن خیلی بهتر شده است. اگر همتی که الان وجود دارد از ابتدای فصل وجود داشت، کل بازی‌های نیم فصل دوم را در وطنی برگزار می‌کردیم اما این اتفاق نیفتاد.

انتهای پیام//

نظر شما