در گفت‌وگو با برنا مطرح شد

پنجعلی: نقش حمایتی و نظارتی وزارت ورزش و جوانان برای فدراسیون مهم است/ توجه سجادی باعث دلگرمی اهالی فوتبال می‌شود

۱۴۰۱/۰۱/۳۰ - ۰۴:۳۳:۲۴
کد خبر: ۱۳۲۰۲۵۲
پنجعلی: نقش حمایتی و نظارتی وزارت ورزش و جوانان برای فدراسیون مهم است/ توجه سجادی باعث دلگرمی اهالی فوتبال می‌شود
پیشکسوت فوتبال گفت: باید نقش نظارتی وزارت بر ارکان فدراسیون وجود داشته باشد تا مشکلات و معضلات سال‌های گذشته تکرار نشود.

محمد پنجعلی، پیشکسوت فوتبال، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا در مورد وضعیت تیم ملی اظهار داشت: در مقطع کنونی تیم ملی نیازمند آرامش است و هرکار نسجیده و بدون کار کارشناسی می تواند لطمات جبران ناپذیری را به این تیم وارد کند. در حال حاضر مهم ترین مسئله حفظ آرامش حاکم بر تیم ملی است و در این مقطع باید همه دست به دست هم داده و برای موفقیت تیم ملی کمک کنیم.

وی در خصوص اینکه در شرایط فعلی ایجاد تغییرات می‌تواند به تیم کمک کند، خاطرنشان کرد: اگر قرار به تغییرات بود باید زودتر انجام می شد و در شرایط فعلی ایجاد تغییرات گسترده را در تیم ملی به صلاح فوتبال مان نمی دانم و باید در این مقطع از کادرفنی تیم ملی حمایت کرد.

پیشکسوت سرشناس فوتبال نقش حمایتی و نظارتی وزارت ورزش و جوانان در ایجاد شرایط خوب و حفظ آرامش تیم ملی را اساسی دانست و افزود: وزارت ورزش و جوانان به عنوان بالاترین مرجع ورزش کشور نقش مهمی برای رشته های مختلف در تیم ملی به خصوص تیم ملی فوتبال دارد. اینکه حمید سجادی به عنوان وزیری از جنس و خانواده ورزش در راس وزارتخانه حضور دارد، باعث دلگرمی است. به هرحال، انتظارات از او زیاد است چرا که از جنس ورزش است و مشکلات را به خوبی می شناسد.

پنجعلی در خصوص همکاری وزارت ورزش با فدراسیون فوتبال برای ایجاد تسهیلات برای تیم ملی در جام جهانی قطر به خبرنگار برنا گفت: مهمترین مسئله در حال حاضر حفظ استقلال فدراسیون است. در کنار این موضوع باید نقش نظارتی وزارت بر ارکان فدراسیون فوتبال وجود داشته باشد تا مشکلات و معضلات سال های گذشته تکرار نشود. این در حالی است که تکلیف ریاست فدراسیون و شائبه مدیران قبلی نیز باید به طور کامل و شفاف روشن شود تا فدراسیون با مدیریت کارآمد بتواند در  زمان باقی مانده تا بازی های جام جهانی بهترین تصمیمات و تمهیدات را برای موفقیت تیم ملی در قطر اتخاذ کند.

ملی‌پوش سال‌های دور تیم ملی در پایان تصریح کرد: تیم ملی ما در حال حاضر بهترین بازیکنان و عناصر فنی را در اختیار دارد و با ایجاد فضای آرام و بدون دغدغه و همین طور برگزاری اردوهای خوب و بازی های تدارکاتی با تیم های پرقدرت و صاحب نام در فوتبال جهان می تواند در قطر تاریخ سازی کرده و برای اولین بار در تاریخ ایران به دور بعدی صعود کند و افتخار بزرگی را نصیب مردم و فوتبال کند.

انتهای پیام// 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز