رامین محرم‌نژاد در گفت‌وگو با برنا

نتایج مجیدی جای انتقاد نگذاشته است/ دفاع خوب تیم را به سمت قهرمانی سوق می‌دهد

۱۴۰۱/۰۱/۳۱ - ۲۳:۳۰:۴۰
کد خبر: ۱۳۲۱۰۳۵
نتایج مجیدی جای انتقاد نگذاشته است/ دفاع خوب تیم را به سمت قهرمانی سوق می‌دهد
محرم نژاد اعتقاد دارد عملکرد مجیدی در استقلال خوب بوده و آبی‌ها می‌توانند در لیگ برتر قهرمان شوند.

رامین محرم‌نژاد، بازیکن اسبق تیم فوتبال استقلال، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا در خصوص شکست استقلال در جام حذفی اظهار داشت: بازی مقابل نساجی در جام حذفی شرایط خودش را داشت اما اگر در این بازی آبی‌ها موفق می‌شدند می‌توانستند 2 جام را بگیرند و حسابی سربلند باشند. استقلال متاسفانه 3 فصل است که به راحتی جام حذفی را از دست می‌دهد. حیف است زمانی که می‌شود قهرمانی بدست آورد، در آن ناکام ماند. ای‌کاش استقلال در آن بازی با برد از زمین خارج می‌شد.

وی درباره شرایط استقلال در لیگ تصریح کرد: استقلال اگر امسال در لیگ قهرمان نشود اصلا اتفاق خوبی نیفتاده و این مسئله باعث سرخوردگی هوادارانش می‌شود. در لیگ البته این تیم بسیار خوب ظاهر شده و رکورد شکست‌ناپذیری فوق‌العاده‌ای برای خود ثبت کرده است. نتایج به طور کلی در لیگ برتر خوب بوده و امیدوارم قهرمانی به این تیم تعلق پیدا کند.

رامین محرم‌نژاد

مدافع اسبق آبی‌های تهرانی درباره عملکرد مجیدی روی نیمکت استقلال گفت: با توجه به نتایجی که استقلال گرفته نمی‌توانیم از مجیدی انتقاد کنیم. استقلال فوق‌العاده بود و آمارهای بسیار خوبی ثبت کرده. اما اگر بخواهم از این تیم انتقاد کنم، به وضعیت مدافعان این تیم اشاره می‌کنم. متاسفانه 3 یا 4 سال است استقلال مدافعان با کیفیت ندارد و در این زمینه ضعف دارد. خودم مدافع بوده‌ام و جو تیم را می‌شناسم. اگر تیمی در خط دفاعی خوب کار کند، گل نخورد و در تیم اطمینان ایجاد کند ثبات بر آن تیم حاکم می‌شود و در نیتجه آن تیم به سمت قهرمانی سوق پیدا می‌کند. قهرمانی‌های پرسپولیس در سال‌های اخیر هم با توجه به خط دفاع بسیار خوب این تیم به دست آمده. استقلال در بسیاری از زمینه‌ها عالی بوده اما در زمینه دفاع انتقاد دارم.

محرم‌نژاد درباره انتخاب یک ستاره بین بازیکنان استقلال گفت: حسین‌زاده امسال ستاره استقلال بوده. درست است که برخی اوقات می‌تواند به اطرافیان پاس بدهد و آن‌ها را در موقعیت قرار دهد اما واقعا با جان و دل بازی می‌کند و تا حدودی توانسته جای قایدی را پر کند. در زمینه کارهای فنی جای باتجربه‌تر شدن دارد اما واقعا پرتلاش است و جای چند نفر دوندگی دارد.

تحلیل او از ادامه مسیر استقلال تا قهرمانی اینگونه است: استقلال بازی‌های سختی پیش رو دارد و همه آن بازی‌ها در راه قهرمانی تاثیرگذار است. مخصوصا دیدار مقابل سپاهان. استقلال بهتر است از بیانیه‌نویسی و این حواشی دوری کند زیرا آرامش تیم به هم می‌خورد. باید کادر فنی تیم که از تجربه خوبی هم برخوردار است از این ماجرا دوری کنند. بازی‌های مهمی مانده و نباید در آن‌ها به هیچ وجه امتیاز از دست داد. بازی‌های پرسپولیس ساده‌تر است و بازیکنان باید با هوش خود از لغزش جلوگیری کنند. پس از 24 هفته شکست ناپذیری واقعا امیدوارم و تصور می‌کنم این تیم می‌تواند جام را بالای سر ببرد.

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز