فریدون فضلی در گفت‌وگو با برنا

تماشاگران اسلحه نساجی هستند/ از مسئولین گلایه دارم

۱۴۰۱/۰۲/۰۱ - ۲۳:۳۰:۴۰
کد خبر: ۱۳۲۱۰۷۳
تماشاگران اسلحه نساجی هستند/ از مسئولین گلایه دارم
فضلی اعتقاد دارد تماشاگران اسلحه نساجی هستند و با کمک آن‌ها این تیم می‌تواند قهرمان شود.

فریدون فضلی، پیشکسوت فوتبال، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا درباره حضور نساجی در فینال جام حذفی اظهار داشت: بازی‌های نساجی در جام حذفی را کامل مشاهده کردم. نساجی فوتبالی غیرقابل پیش‌‌بینی داشت. این تیم به آن چه می‌خواست رسید و عملکردش در جام حذفی بسیار خوب بود اما از نظر زیبایی فوتبال اندکی انتقاد به این تیم وارد است. به نظرم نساجی فوتبالی یکنواخت بازی می‌کند و بهتر است برای مقابله با تیم‌های مختلف، روش‌های مختلفی را هم امتحان کند. عملکرد کادر را در نتیجه‌ گیری عالی می‌دانم اما در زمینه ارائه فوتبال تماشاگرپسند این تیم جای کار دارد.

وی درباره شور و حال مردم قائمشهر پس از حضور در فینال گفت: واکنش‌‌ها را در شبکه‌های اجتماعی دیدم. مازندرانی‌ها از دیرباز به نساجی علاقه‌ای ویژه داشته‌اند. جدا از خود قائمشهر از شرق تا غرب استان علاقه‌ای ویژه به نساجی وجود دارد. این تیم ریشه‌دار است و مثل ابومسلم که هرچقدر بگذرد، جایش را در قلب مردم مشهد از دست نمی‌دهد، نساجی هم محبوب همه مازندرانی‌ها است. تماشاگران تیم بسیار خونگرم هستند. این شهر، شهری کارگری است و شاید هوادارانش زندگی اشرافی نداشته باشند اما جان‌شان را برای تیم‌شان می‌دهند.

پیشکسوت فوتبال قائمشهر درباره عملکرد نساجی در لیگ تصریح کرد: من سرمربی تیم نیستم و از درون تیم خبر ندارم. نمی‌دانم مالک از این تیم چه می‌خواهد و به طور کلی اهداف تیم از ابتدای لیگ چه بوده است. نساجی تیمی قدر است. قطعا انتظارات بالاست و این تیم می‌تواند به نیمه بالای جدول برسد.

فضلی تحلیلش از فینال را اینگونه بیان کرد: هم بازی آلومینیوم را دیدم و هم نساجی را. پیش‌بینی می‌شد که هر دو تیم لیگ برتری به فینال برسند. آلومینیوم هم تیمی خوبی است و مقابل پرسپولیس عملکردی خیره‌کننده داشت. خودم در فینال جام حذفی با ابومسلم بازی کرده‌ام و استرس خاصی در بازی حاکم است. شرایط روحی و روانی بسیار مهم است. فکر می‌کنم تماشاگران اسلحه تیم نساجی هستند و کفه ترازو را به سمت نساجی سنگین می‌کنند. درباره خود بازی پیش‌بینی می‌کنم به پنالتی بکشد.

وی گفت: نساجی امسال شانس جام گرفتن دارد اما ای‌کاش مسئولین شهر فکری به حال پیشکسوتان این تیم هم کنند. در کادر فعلی حتی یک نفر هم از قائمشهر نیست. من حرف‌های دلم را می‌زنم و گلایه دارم. پول‌ و دستمزدم را بخشیدم پای خودم را برای نساجی دادم و برای این تیم هر کاری کرده‌ام اما جایی در فوتبال ندارم. میثم بائو هم به عنوان یکی از پیشکسوتان شهر به راحتی از این تیم کنار گذاشته شد. عدم وجود اعتماد به پیشکسوتان این منطقه باعث می‌شود عرق نسبت به این تیم از بین برود. هر شهر به سراغ بومیان خود می‌رود. دم پژمان نوری و مازیار زارع گرم که توانستند تیم شهرشان را بالا بکشند و ای‌کاش نساجی هم از پیشکسوتانش استفاده کند.

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز