روح الله محمدی در گفت‌وگو با برنا

عملکرد صنعت نفت راضی کننده است/ آماده ادامه همکاری با منصوریان هستیم

۱۴۰۱/۰۲/۰۳ - ۰۴:۳۳:۲۴
کد خبر: ۱۳۲۱۴۵۵
عملکرد صنعت نفت راضی کننده است/ آماده ادامه همکاری با منصوریان هستیم
عضو هیات مدیره صنعت نفت آبادان درباره آخرین وضعیت این باشگاه توضیحاتی را ارائه کرد.

روح الله محمدی، عضو هیات مدیره باشگاه صنعت نفت آبادان، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا در مورد آخرین وضعیت نفت آبادان اظهار داشت: وضعیت تیم با توجه به برنامه های کادر فنی خوب است. باشگاه در تعطیلات اخیر اردو و برگزاری بازی تدارکاتی را برای تیم در نظر گرفته است تا بتوانیم بازی های پایانی در لیگ برتر را با شرایط خوب به پایان برسانیم.

وی با اشاره به شرایط تیم در جدول رده گفت:  این نتایج در شان اسم آبادان نیست ولی با توجه به وضعیت اقتصادی که امسال باشگاه پشت سر گذاشته من فکر می کنم که نتایج قابل قبولی بوده و کادر فنی و بازیکنان تمام تلاش خود را کردند و باشگاه در کل از کادر فنی و بازیکنان رضایت کامل دارد.

محمدی در مورد وضعیت همکاری با  کادر فنی این تیم برای فصل بعد افزود: باید بنشینیم و با آقای منصوریان هم صحبت کنیم. از آقای منصوریان راضی هستیم و باید شرایط ایشان و باشگاه را ببینیم و بعد تصمیم گیری کنیم ولی باید بگویم ما که آماده همکاری با او هستیم.

محمدی درباره میزان پرداختی به اعضای تیم نفت عنوان کرد: پرداخت حدود 50 درصد از مطالبات اعضای تیم اوایل امسال انجام شده و به دنبال این هستیم که چند درصد دیگر هم بدهیم و انشاالله با هفتاد و هشتاد درصد بتوانیم لیگ را تمام کنیم.

عضو هیات مدیره نفت آبادان در مورد ایجاد وقفه‌های طولانی اخیر در لیگ برتر گفت: تقریبا یک ماه است تیم از شرایط مسابقه بیرون آمده و این شرایط حدود دو هفته دیگر ادامه دارد و پس از آن بازی های به صورت فشرده پیگیری می شود که این موضوع به شرایط تیم و هم به سلامت بازیکنان لطمه می زند. این فشاری که با این برنامه که برای تیم و لیگ  گذاشتند قطعا به ضرر باشگاه ها است.

وی در خصوص بازگشت هواداران و تماشاگران به استادیوم‌ها خاطرنشان کرد: تمام تلاش باشگاه این است که با رعایت پروتکل‌ها شاهد بازگشت هواداران عزیز خود باشیم. صنعت نفت یکی از معدود باشگاه‌هایی است که هم به سامانه استعلام و هم به سامانه وزارت بهداشت متصل شده و امیدوارم نهادهای ذیربط دیگر هم همکاری لازم را با باشگاه کنند.

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز