بهادر عبدی در گفت‌وگو با برنا

ناامیدی بزرگترین معضل پرسپولیس است/ زمان قطبی هم ۶ امتیاز از تیم کم شد اما قهرمان شدیم

۱۴۰۱/۰۲/۰۲ - ۲۳:۱۰:۲۰
کد خبر: ۱۳۲۱۵۶۷
ناامیدی بزرگترین معضل پرسپولیس است/ زمان قطبی هم ۶ امتیاز از تیم کم شد اما قهرمان شدیم
بازیکن سابق پرسپولیس بر این باور است که تیم یحیی گل‌محمدی در حال حاضر به آرامش روحی و روانی نیاز دارد.

بهادر عبدی، بازیکن اسبق تیم فوتبال پرسپولیس تهران، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به روزهای مهمی که پیش روی پرسپولیس است، اظهار داشت: نقش حمایتی هواداران و پیشکسوتان در این مقطع زمانی می تواند سرنوشت خوبی را برای پرسپولیس رقم بزند و این تیم با وجود تمام مشکلات، ششمین قهرمانی متوالی اش در لیگ برتر را جشن بگیرد.

وی در ادامه افزود: شرایط این روزهای پرسپولیس در مقایسه با زمان مشابه در فصول قبل متفاوت است ولی از نظر من هنوز هیچ چیز مشخص نیست و در 6 بازی پیش روی تیم ها احتمال وقوع هر اتفاقی وجود دارد.

بازیکن سابق پرسپولیس با یادآوری خاطره‌ای از قهرمانی این تیم در زمان مربیگری افشین قطبی در لیگ هفتم تاکید کرد: در آن سال هم اتفاقات عجیب و غریب زیادی رخ داد و در حالی که در شرایط فعلی پرسپولیس 6 امتیاز با صدر فاصله دارد، آن دوره در چنین زمانی 6 امتیاز ما کسر شد و شوک بدی به تیم وارد شد اما ما مصمم به جبران بودیم و درست در زمانی که هیچ کس فکرش را نمی کرد، سرنوشت قهرمانی را تغییر دادیم.

عبدی خاطرنشان کرد: ناامیدی بزرگترین معضل برای قرمزپوشان است. پرسپولیس چند سال است که این مسئله را به اثبات رسانده که در فشارها و مشکلات اتفاقات جذابی را رقم می زند و این بار هم برای پرسپولیس غیرممکن وجود ندارد. اطمینان دارم استقلال در بازی های آینده که بازی های سختی است، امتیاز از دست می دهد و این بهترین فرصت برای تیم پرسپولیس است تا با 6 پیروزی خوب از کوچکترین لغزش رقیبش استفاده کند.

هافبک سابق پرسپولیس در مورد وضعیت استقلال به عنوان رقیب پرسپولیس در کورس قهرمانی در لیگ برتر اظهار داشت: استقلال امسال در نتیجه گیری خوب عمل کرده اما این تیم هم نشان داده است نقطه ضعف هایی دارد و احتمال لغزش برای این تیم دور از ذهن نیست.

عبدی در خصوص پیش‌بینی‌اش از سرنوشت پرسپولیس در پایان فصل به خبرنگار برنا گفت: با وجود اینکه پرسپولیس ستاره های زیادی را از دست داد اما در حال حاضر نفرات خوب و باتجربه کم ندارد و این موضوع می تواند برگ برنده تیم در بازی های آینده اش باشد. بازیکنانی مثل سیدجلال حسینی، امید عالیشاه، کمال کامیابی نیا هر کدام به اندازه کافی باتجربه و کاربلد هستند که می توانند علاوه بر مسائل فنی در زمینه روحی و روانی نیز با حضور خود در پرسپولیس برای رسیدن به هدف مهمی که پیش روی مجموعه است، یک وزنه و یک نقطه قابل اتکا باشند. 

انتهای پیام//  

نظر شما