مجید نظامی در گفت‌وگو با برنا

دوره دادگر فرصت‌ها را از دست دادیم/ کادر فنی تیم‌ ملی نیاز به تقویت دارد

۱۴۰۱/۰۲/۰۴ - ۰۴:۳۳:۲۴
کد خبر: ۱۳۲۱۷۸۲
دوره دادگر فرصت‌ها را از دست دادیم/ کادر فنی تیم‌ ملی نیاز به تقویت دارد
کارشناس رشته تیراندازی گفت: پتانسیل‌های خوبی داشتیم اما در دوره دادگر فرصت‌ها را از دست دادیم.

مجید نظامی، کارشناس تیراندازی، درباره عملکرد تیم‌ ملی ایران در مسابقات جهانی برزیل در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا اظهار کرد: با توجه به اینکه اتفاقات زیادی در این نتیجه دخیل هستند در واقع ما را از ارزیابی درست و دقیق دور می‌کند. مورد اول مربوط به بحث تغییرات انجام شده در کادر فنی تیم‌ ملی است، مورد دوم اتفاقاتی بود که در فرودگاه برزیل برای تیم به وجود آمد، در کنار این دو موضوع بحث عدم حضور تیم‌های مطرح دنیا وجود دارد که همگی باعث می‌شود تا نتوانیم ارزیابی درستی از عملکرد تیم داشته باشیم چون در هر صورت نمی توان به نتیجه‌های خوبی که گرفته شد امیدوار باشیم و نه نسبت به شکست‌ها ناراحت و نا امید ولی در مجموع می‌توانم بگویم که تیم تپانچه ایران عملکرد بهتری داشت، البته جواد فروغی در تپانچه بادی افت زیادی داشت.

نظامی در خصوص شرایط تیم ‌ملی برای حضور در بازی‌های آسیایی گفت: آنچه که مسلم است تیم‌های ما به ویژه در بخش تفنگ برای حضور در بازی‌های آسیایی هانگژو کار زیادی دارد و نیاز به تلاش بیشتر کاملا احساس می‌شود. خوشبختانه فدراسیون این روزها شرایط بهتری دارد و آن آرامشی که مدت‌ها نبود حالا بر فضای فدراسیون حاکم است که قطعا کمک کننده است ولی همانطور که عرض کردم برای حضور موفق نیاز به برنامه ‌ریزی بیشتر و بهتری داریم.

وی ادامه داد: شاید یکی از مهمترین نیازهای تیم‌ ملی تقویت کادر فنی به ویژه در بخش تفنگ باشد. ما نیروهای داخلی خوبی داشتیم که در دوره ریاست دادگر آنها را از دست دادیم مانند الهام هاشمی که جزو بهترین‌هاست و حالا در دانمارک مربیگری می‌کند، آقای اینانلو در اندوزی فعالیت دارد، این افراد جزو برجسته ترین‌ها بودند که دوره قبل نادیده گرفته شدند و در نهایت هم رفتند و بنابراین ما پتانسیل خوبی داریم به شرطی که از آنها استفاده کنیم.

کارشناس تیراندازی گفت: فرصت سوزی ‌های دوره دادگر حالا دست ما را خالی گذاشته است. متاسفانه همیشه و در اکثر ادوار توجه زیادی به تربیت مربی نشده و شاید همین یکی از بزرگترین مشکل ما باشد چون بارها شاهد بودیم تیراندازی وارد اردو شده و اتفاقا در موردی هم ضعف داشته اما مربی نبوده که بخواهد این ضعف را ابتدا شناسایی و بعد در صدد رفع آن به ورزشکار کمک کند. امیدوارم این مشکلات تا بازی های آسیایی برطرف شود تا باز شاهد حضور موفق تیراندازی ایران در المپیک آسیایی باشیم.

انتهای پیام//

نظر شما