علیقارداشی: تنیس روی میز ایران شرایط رو به رشدی دارد

۱۴۰۱/۰۲/۰۴ - ۱۰:۵۰:۳۳
کد خبر: ۱۳۲۱۹۶۲
علیقارداشی: تنیس روی میز ایران شرایط رو به رشدی دارد
رئیس فدراسیون تنیس روی میز گفت: با توجه به تغییراتی که تیم‌ها، ورزشکاران و رقبا داشته‌اند، باید شرایط را برای کسب مدال‌های بیشتر فراهم کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مهرداد علیقارداشی، رئیس فدراسیون تنیس روی میز درباره برنامه های فدراسیون تنیس روی میز اظهار داشت: باید شرایط را برای کسب بهترین نتایج در بازی‌های آسیایی هانگژو فراهم کنیم. در حال حاضر ورزشکارانمان در بخش بانوان و آقایان در اردوهای آمادگی به سر می برند و چند سفر تدارکاتی نیز پیش رو دارند.

رئیس فدراسیون تنیس روی میز در خصوص مبنای انتخاب ورزشکاران اعزامی گفت: انتخاب ورزشکاران بر اساس مسابقات انتخابی، انجام شده و لیست نهایی افراد اعزامی با تایید کمیته ملی المپیک اعلام خواهد شد.

علیقارداشی درباره شانس کسب مدال تنیس روی میز در هانگژو هم گفت: پینگ پنگ بازان ایرانی شانس کسب مدال تیمی و انفرادی در بازیهای آسیایی هانگژو را دارند. تنیس روی میز ایران شرایط رو به رشدی را سپری می‌کند و با توجه به تغییراتی که تیم‌ها، بازیکنان ایرانی و حتی رقبا در این مدت داشته اند، باید تلاش کنیم مدال‌های بیشتر و رنگین‌تری را کسب کنیم.

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز