بسحاق: تنها هدفی که در سر می‌پروانیم، موفقیت است

۱۴۰۱/۰۲/۰۶ - ۱۱:۴۵:۱۲
کد خبر: ۱۳۲۲۸۳۸
بسحاق: تنها هدفی که در سر می‌پروانیم، موفقیت است
سرمربی تیم ملی تکواندو امید گفت: برای موفقیت در رقابت‌های پیش رو از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا، علی محمد بسحاق، مربی تیم ملی تکواندو امید، در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون تکواندو، درباره رقابت های انتخابی تیم ملی تکواندو، بیان کرد: 2 روز نتایج رقابت‌ها را رصد و سعی کردیم بهترین ملی پوشان ایران را به اردوی تیم ملی دعوت کنیم. برخی از دیدارها امیدوار کننده بود البته با قوانین جدید داوری شرایط تغییر خواهد کرد و باید در این مدت زمان ملی پوشان بروز شوند. 

بسحاق با اشاره به تغییر برخی از قوانین جهانی داوری، عنوان کرد: در قوانین جدید مسابقات راند به راند حساب خواهند شد و البته در یک راند اگر ملی پوشی با 5 اخطار مواجه شود، 100 درصد بازی را از دست می دهد. از دیگر قوانین،  چسبیدن به بازیکن حریف و بعد ضربه زدن است که در قوانین جدید به طور کامل برداشته شد و بازیکن در صورت ارتکاب با اخطار مواجه می شود. برخی قوانین در ناخودآگاه ملی پوشان است و نیازمند زمان طولانی هستیم تا این موارد را رفع کنیم. ما تمام تلاشمان را می کنیم تا بازیکنان را با قوانین جدید اصلاح کنیم و البته به موفقیتی که مدنظرمان هست، برسیم.

سرمربی تیم ملی امید درباره شروع تمرینات تیم ملی، اظهار کرد: اردوی تیم های ملی کمی دیر شروع شد اما 40 روز برای آماده سازی در اختیار داریم که بازی های لیگ هم در جریان این اردو در پیش هستند. در هر صورت باید تمام توانمان را برای کسب نتیجه بگذاریم. 17 خرداد ماه عازم چالش جهانی موجو هستیم که در این تورنمنت نفرات دارای رنکینگ زیر 70 اعزام می شوند. همچنین نفرات اول و دوم برتر هر وزن جواز حضور در گرندپری را دریافت می کنند. 

بسحاق با اشاره به خلاء تشکیل تیم امید، اظهار کرد: خلاء تیم ملی امید همیشه حس می شد و بازیکنانی که در رویدادهایی مانند قهرمانی جهان و المپیک جوانان شرکت می کردند و صاحب عنوان بودند، با مشکل حضور در اردوی بزرگسالان مواجه می شدند چراکه توانشان برای مبارزه با بزرگسالان برابری نمی کرد و نهایتا شاهد  خداحافطی شان با تکواندو بودیم.

وی افزود: در این مدت زمان با صلاحدید فدراسیون تکواندو یک تیم به موازات تیم ملی بزرگسالان به سبب ترافیک بالای مسابقات در ماه های پیش رو تشکیل شد تا ملی پوشان در این 2 تیم به مرز آمادگی برسند و قطعا بعد از بازی های آسیایی هانگژو با کمتر شدن مسابقات، تیم ملی امید با قدرت بیشتری کار خود را پیش می برد. مطمئنا بازیکنان توان فنی خود را در تیم ملی امید بالا می برند و بعد از بازی های آسیایی هانگژو شرایط بهتر هم خواهند شد. از تمامی داوران، مربیان و جامعه تکواندو درخواست دارم کنار ما باشند تا بتوانیم تکواندو را به روزهای خوب خود برگردانیم.

انتهای پیام//

نظر شما