صداقت: نساجی و آلومینیوم با شایستگی به این بازی رسیده‌اند/ شک نکنید در فینال اتفاقات خوبی می‌افتد

۱۴۰۱/۰۲/۰۶ - ۱۳:۱۲:۱۷
کد خبر: ۱۳۲۲۹۰۶
صداقت: نساجی و آلومینیوم با شایستگی به این بازی رسیده‌اند/ شک نکنید در فینال اتفاقات خوبی می‌افتد
صداقت مربی تیم فوتبال نساجی مازندران در غیاب ساکت الهامی سرمربی قرمزهای قائمشهری در نشست خبری دیدار تیمش در فینال جام حذفی حاضر شد و به سوالات پاسخ داد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ مصطفی صداقت، مربی تیم فوتبال نساجی مازندران در نشست خبری پیش از بازی مقابل آلومینیوم اراک گفت: همیشه بازی پایانی و نهایی حساس، مهم و هیجان برانگیز بوده است. دو تیم با شرایط خاصی به فینال رسیدند و با پشت سر گذاشتن تیم‌های بزرگ شایستگی خود را اثبات کردند.

وی ادامه داد: اطمینان دارم بازی نساجی و آلومینیوم یکی از مهیج ترین و جاندارترین دیدار امسال لیگ و جام حذفی ما خواهد بود و امیدوارم اتفاقات خوب برای ما رقم بخورد.

مربی نساجی درباره اینکه آیا شهر قائمشهر در صورت قهرمانی این تیم امکانات لازم برای میزبانی از دیدارهای لیگ قهرمانان آسیا را دارد، گفت: درمورد جزییات این موضوع مدیران باشگاه بهتر می‌توانند جواب بدهند اما می‌دانم پس از سفر رییس جمهور و تاکید وی برای رفع مشکلات، تمام مسئولان استانی تلاش دارند مسائل استادیوم وطنی را برطرف کنند. در سایر موارد فکر نمی‌کنم مشکل خاصی داشته باشیم. من نمی‌دانم آیتم‌های AFC برای میزبانی چیست اما مدیران باشگاه بهتر می‌توانند صحبت کنند.

صداقت که سابقه قهرمانی همراه با تراکتور در جام حذفی را دارد، درخصوص اینکه وی و ساکت الهامی بازیکنان نساجی را از لحاظ روحی به خوبی آماده دیدار با آلومینیوم کرده اند، گفت: بعد از بازی با تیم خوب مس کرمان تمام مدیران ارشد باشگاه و شخص الهامی تاکیدشان روی آرامش تیم بود تا مجموعه نساجی از حضور در این بازی لذت ببرد. نمی‌خواهیم به اتفاقات بعد از دیدار با آلومینیوم فکر کرده و خود را درگیر هیجانات بازی کنیم. ساکت الهامی همیشه تاکید دارد از بازی کردن لذت ببرند.

وی خاطرنشان کرد: مجموعه باشگاه تاکید دارد از فرصت خوب پیش آمده برای نمایش کیفیت فوتبالی و پتانسیل هواداران نساجی به بهترین شکل بهره برداری کنیم. شک نکنید اتفاقات خوبی می‌افتد. رسیدن به فینال جام حذفی در حضور همه بزرگان فوتبال ایران، شاید هدیه الهی بود به دل بزرگ و سخاوتمند رضا حدادیان بود که یک تنه بار تیم را به دوش کشید.

مربی نساجی ادامه داد: ضمن اینکه تیم ما نسبت به تیم‌های دیگر هزینه مضاعفی داشت. هر هفته باید در شهرهای مختلف مسابقات را برگزار می‌کردیم. این فینال هدیه به ساکت الهامی و مجموعه تیمش بود که متانت به خرج دادند. هر هفته به عنوان میهمان از این شهر به آن شهر در پرواز بودیم. همچنین هدیه‌ای بود به هواداران ما که یک سال نتوانستند حتی یک تمرین تیم خود را ببینند. به همین خاطر تمام بازیکنان و مجموعه تیم فردا حق ندارند از رویایی که برای رسیدن به آن، خیلی سخت تمرین و خیلی جسورانه مبارزه و بازی کردند، یک قدم عقب بکشند.

صداقت افزود: به هواداران و مجموعه تیم قول می‌دهیم مثل یک جنگجوی مبارز تا آخرین لحظه مبارزه کنیم و پا پس نکشیم. باید خواسته هواداران را عملی کنیم و قول می‌دهم به زحمت مدد بازیکنان حمایت طرفداران اتفاقات خوبی برای ما می‌افتد.

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز