محسن بیاتی‌نیا در گفت‌وگو با برنا

فینال جام حذفی فیزیکی و درگیرانه خواهد بود/ حسین‌زاده را پدیده و چهره لیگ می‌دانم

۱۴۰۱/۰۲/۰۷ - ۰۵:۲۴:۳۳
کد خبر: ۱۳۲۲۹۵۳
فینال جام حذفی فیزیکی و درگیرانه خواهد بود/ حسین‌زاده را پدیده و چهره لیگ می‌دانم
پیشکسوت فوتبال گفت: تقابل نساجی و آلومینیوم فیزیکی و درگیرانه خواهد بود.

محسن بیاتی‌نیا، بازیکن سابق فوتبال، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا درباره فینال جام حذفی اظهار داشت: جام حذفی از روز اول بنا شدن به نام جام شگفتی‌ها مشهور شده. همیشه این عبارت را در توصیف این جام به کار می‌بردند و حالا هم دو تیم که کمتر انتظار می‌رفت، در فینال حضور پیدا کرده اند. حضور آلومینیوم و نساجی البته از نظر من اتفاقی بسیار خوب است. در جام حذفی نیاز به استراتژی خاص وجود دارد و دو تیم با استفاده خوب از تاکتیک‌ها و برنامه‌های‌شان به فینال رسیده‌اند.

وی درباره شناخت خود از مربیان دو تیم گفت: ساکت الهامی دستیار فیروز کریمی بوده و زمانی که من در صباباتری بازی می‌کردم او مربی من بود. اندکی از او شناخت دارم. درباره پیش‌بینی‌ بازی هم باید بگویم در فوتبال چیزی قابل پیش‌بینی نیست. این دو تیم هم پیشتر در لیگ‌های سطح پایین با هم بازی کرده‌اند و هم در بازی‌های امسال رو در روی هم قرار گرفته‌اند. هر دو تیم فوتبالی درگیرانه را به نمایش می‌گذارند و به طور کل بازی‌هایی فیزیکی به نمایش می‌گذارند. در جام حذفی هم همیشه تیم‌ها اولویت‌شان این است ابتدا گل نخورند. پس اتوماتیک دفاعی می‌شوند. هرچند که برخی تیم‌های بی‌محابا و هجومی کار می‌کنند. شاید بتوان گفت این بازی هم کارش به وقت اضافه کشیده می‌شود.

کارشناس فوتبال کشور درباره جام گرفتن توسط الهامی یا رحمتی گفت: هر دو سرمربی اگر جام بگیرند یعنی لیاقت داشته‌اند. باید برای رحمتی خوشحال بود که اولین جام را می‌گیرد و برای الهامی هم باید خوشحال بود که دومین جام خود را می‌گیرد. به شخصه هر کدام که جام بگیرند خوشحال خواهم شد.

بیاتی‌نیا درباره حذف آبی و قرمزها و کم‌انگیزگی آن‌ها تصریح کرد: نمی توانیم بگوییم انگیزه‌ای در کار نبوده. هم استقلال و هم پرسپولیس تلاش خود را انجام دادند و اصلا حریف را دست کم نگرفتند. فوتبال است و یک سرش برد و است و یک سر باخت. هر دو تیم جدی بودند و به فکر کسب جام بودند و هیچ مربی نیست که دلش جام نخواهد.

وی درباره هفته‌های پایانی لیگ وشرایط تیم‌ها در آن مسابقات گفت: همان طور که گفتم پیش‌بینی کردن کار درستی نیست. برحسب تجربه می‌گویم اگر اوضاع همینگونه پیش‌ برود نتایج خاص و ویژه‌ای رقم نمی‌خورد و رتبه ها تغییر نخواهد کرد. شاید در میانه جدول شاهد تغییر باشیم یا در بالای جدول فاصله‌ها کم شود اما اگر اتفاق خاصی رقم نخورد، رتبه‌ها به همین ترتیب خواهد بود. روندی که مشاهده کردم به من ثابت کرده خیلی تغییر خاصی در رتبه‌ها شاهد نخواهیم بود.

مهاجم اسبق آبی‌پوشان تهرانی درباره پدیده‌ها و ستاره‌های لیگ گفت: نمی‌توانیم بگوییم هر سال باید شاهد یک پدیده یا ستاره باشیم. دوست ندارم اسم ببرم اما اگر بخواهم یک نفر را تحسین کنم و از یک نفر که توانسته خودش را علی‌رغم جوانی نشان دهد می‌توانم امیرحسین ‌حسین‌زاده را انتخاب کنم. در سایپا مربی او بوده‌ام و توانایی‌هایش را می‌شناسم. نمی‌توانم درباره ویژگی‌های او در آن دوران صحبت کنم زیرا در آن زمان از او توانایی‌های ویژه بر اساس چیزی که می‌خواستم می‌دیدم و حالا  شاید مربیان  و کادر فنی استقلال از او بر اساس برنامه خودشان درخواست داشته باشند اما اگر قرار باشد یک نفر را به عنوان پدیده و چهره لیگ انتخاب کنم نظرم امیرحسین حسین‌زاده است.

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز