نساجی- آلومینیوم؛ نبرد پایانی شگفتی سازان جام حذفی

۱۴۰۱/۰۲/۰۶ - ۲۳:۰۱:۰۲
کد خبر: ۱۳۲۲۹۵۷
نساجی- آلومینیوم؛ نبرد پایانی شگفتی سازان جام حذفی
فینال جام حذفی امشب میان دو تیم شگفتی ساز نساجی مازندران و آلومینیوم اراک برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا؛ پس از برگزاری بازی های پرهیجان و کسب نتایجی بعضا دور از انتظار، قرعه به نام قرمزهای قائمشهری و سفید و سبزهای اراکی افتاد تا در فینال برای کسب یک جام ارزشمند و قهرمانی در مسیری کوتاه تر از لیگ برتر روبروی هم نبردی جذاب و تماشایی را به نمایش بگذارند.

در حالی که اما و اگرها در مورد شهر میزبان این دیدار زیاد بود در نهایت تصمیم بر آن شد این بازی مهم در استادیوم آزادی برگزار شود تا از چهره قهرمان این دوره از رقابت های جام حذفی در پایتخت رونمایی شود و یکی از دو تیم نساجی و آلومینیوم برای اولین بار در تاریخ این دو باشگاه جام را بالای سر ببرند.

آلومینیومی ها در حالی موفق شدند مجوز حضور در فینال را دریافت کنند که در مسیر فینالیست شدن مثل همه تیم های لیگ برتری از مرحله یک شانزدهم نهایی پای به این جام گذاشتند و با عبور از سد فجرسپاسی، سپاهان، پرسپولیس و خلیج فارس ماهشهر به دیدار نهایی راه پیدا کردند، تیمی که این مسیر را با رسول خطیبی آغاز کرد و در ادامه با مهدی رحمتی یک پای فینال لقب گرفت.

در آن سوی میدان، شاگردان ساکت الهامی در نساجی با پیروزی برابر آرمان گهر، گل گهر، استقلال و مس کرمان به  فینال رسیده و در یک قدمی فتح یک جام  ارزشمند قرار گرفتند. این در شرایطی است که حالا دو تیم مصمم هستند با یک پیروزی دیگر کار نیمه کاره خود در این رقابت ها را به پایان رسانده و جام ارزشمند و مهمی را به هواداران هدیه دهند.

در دیدار نهایی در حالی ساکت الهامی از حضور روی نیمکت تیمش محروم است که محمود قائد رحمتی بازیکن باتجربه اراکی ها نیز قادر به همراهی آلومینیوم نیست تا بدین ترتیب هر کدام از این فینالیست ها با یک محروم روبرو باشند.

دیدار دو تیم نساجی و آلومینیوم چهارشنبه از ساعت 20.30 در ورزشگاه آزادی برگزار می شود. طبق اعلام کمیته داوران محمدحسین زاهدی‌فر، علی احمدی و هادی طوسی تیم داوری بازی مهم و حساس را برعهده خواهند داشت.

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز