ستاد اجرایی مسابقات باشگاه‌های مردان آسیا تشکیل جلسه داد

۱۴۰۱/۰۲/۰۶ - ۱۶:۰۳:۱۲
کد خبر: ۱۳۲۳۰۰۲
ستاد اجرایی مسابقات باشگاه‌های مردان آسیا تشکیل جلسه داد
نشست ستاد اجرایی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا امروز (سه‌شنبه ششم اردیبهشت) در دفتر دکتر داورزنی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا 2022 از 24 تا 30 اردیبهشت در سالن 12 هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی تهران با حضور هشت تیم برگزار می‌شود. بر این اساس ستاد اجرایی این رقابت‌ها امروز در دفتر رئیس فدراسیون والیبال تشکیل جلسه داد.

دکتر محمدرضا داورزنی در ابتدای این نشست ضمن خوشامدگویی، به اهمیت برگزاری استاندارد و حرفه‌ای این رقابت‌ها و حفظ اعتبار نام والیبال ایران در میزبانی‌های شایسته تاکید کرد و اظهار داشت: در این مسابقات والیبال ایران و باشگاه پیکان از تیم‌ها و عوامل برگزاری مسابقات میزبانی خواهد کرد و فدراسیون والیبال نیز مسئولیت برگزاری مسابقات را دارد.

وی با بیان‌ این‌که همه در کنار هم نهایت تلاش مان را خواهیم کرد تا ان شالله بتوانیم مثل همیشه به بهترین نحو مسابقات را برگزار کنیم، افزود: باید از نام و اعتبار والیبال ایران دفاع کنیم و امیدوارم نمایندگان ایران را در فینال این رقابت‌ها ببینیم. از این موضوع هم نباید غافل شویم که نماینده‌های ژاپن و قطر تیم‌های خوب با بازیکنان خارجی هستند و هر کدام رقبای جدی برای شهداب و پیکان خواهند بود.

داورزنی با تاکید بر اهمیت حضور تماشاگران در سالن‌های ورزشی، تصریح کرد: با توجه به بهبود شرایط کرونا و حضور تماشاگران در مسابقات ورزشی، سالن برگزاری این رقابت‌ها را از سالن فدراسیون والیبال به سالن 12 هزار نفری آزادی تغییر دادیم تا بتوانیم این رقابت‌ها را با حضور تماشاگران در چارچوب پروتکل‌های بهداشتی برگزار کنیم.

در ادامه این جلسه، امیر طلوع‌کیان مدیر رویدادهای بین‌المللی فدراسیون، ضمن ارائه گزارشی از روند ثبت و تغییر میزبانی از ارومیه به تهران، درخصوص چگونگی انجام بازرسی‌ها، قرعه‌کشی و برنامه‌ریزی مسابقات، زمان‌بندی حضور تیم‌ها در ایران و آماده‌سازی تهران برای میزبانی شایسته از این رقابت‌ها سخن گفت.

وی ضمن بیان نحوه و میزان پیشرفت کار در کمیته‌های مختلف فدراسیون، نیازهای کمیته برگزاری را در همکاری با ستاد مقابله با کرونا، تعیین تکلیف شیوه بلیت ‌فروشی بازی‌ها، تجهیز سالن 12هزار نفری و ترمیم سقف این سالن، همراه با موارد تأمینی برشمرد.

عضو شورای جهانی والیبال که به عنوان مسؤول فنی در کمیته کنترل مسابقات باشگاه‌های آسیا حضور دارد، در ادامه از تجربه سخت ولی موفق سال گذشته ایران در برگزاری رقابت‌های قهرمانی نوجوانان جهان یاد کرد و گفت که در شرایط قرمز کرونایی کشور با نمره عالی از سوی فدراسیون جهانی در میان مجموعه میزبانی‌های جهانی سال 2021 به دست آمد.

طلوع‌کیان ادامه داد: اینکه سطح مسابقات پیش رو آسیایی است، نباید دلیلی برای دست‌کم گرفتن برگزاری مسابقات نسبت به نوجوانان جهان شود؛ چراکه اتفاقا مسابقات در سطح بزرگسالان با قوانین و تکنولوژی ‌روز برگزار می‌شود و شرایط ویژه و جزئیات اجرایی خاص خود را دارد. لذا می‌طلبد بیش از پیش متمرکز و همکار باشیم تا نهایتا بار دیگر ایران از یک میزبانی بین‌المللی سربلند بیرون بیاید.

سپس امیر عطابخش مدیرعامل باشگاه پیکان، توضیحاتی از اقدامات صورت گرفته در خصوص هماهنگی سالن، هتل‌ها و ترانسپورت این رقابت ها ارائه کرد و افزود: باشگاه پیکان در برگزاری این مسابقات در همکاری کامل با فدراسیون است تا ایران مثل همیشه میزبانی بدون نقصی داشته باشد.

در ادامه جلسه مزدک امینی معاون ورزشی مجموعه ورزشی آزادی در خصوص مشکل سقف سالن 12 هزار نفری اظهار داشت: سوارخ‌های سقف سالن 12 هزار نفری در دوره جدید فعالیت‌های ستاد تجهیز در دست ترمیم قرار گرفته و تاکنون از 14هزار نقطه به 15 نقطه رسیده که می‌توانم بگویم اکنون هیچ چکه‌ای در کف سالن وجود ندارد و نقاط باقیمانده در چند منطقه از سکوهای تماشاچیان است که به زودی مرتفع خواهد شد و مشکلی نیست ولی فعلا هماهنگی صورت می گیرد که در آن مناطق کسی ننشیند.

همچنین مهدی تقی‌زاده مسئول حراست مجموعه ورزشی آزادی گزارشی از تمهیداتی که برای حضور تیم‌ها و تماشاگران در نظر گرفته شده ارائه کرد.

سیدمیلاد تقوی دبیرکل فدراسیون نیز ضمن تقدیر از حضور اعضا در این جلسه اجرایی بر ضرورت همکاری ویژه همه اعضای ستاد برگزاری با توجه به فشردگی برنامه ها و زمان کوتاه باقیمانده تا آغاز مسابقات تاکید کرد و اطمینان داد که این مسابقات نیز همچون رویدادهای بین المللی گذشته در نهایت شایستگی به میزبانی ایران برگزار خواهد شد.

در پایان این جلسه از لوگو و هویت بصری رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا 2022 رونمایی شد.

 انتهای پیام //

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز