بلوری‌زاده: سرعت حلقه گمشده والیبال زنان ایران است

۱۴۰۱/۰۲/۰۷ - ۰۹:۲۲:۵۰
کد خبر: ۱۳۲۳۱۵۸
بلوری‌زاده: سرعت حلقه گمشده والیبال زنان ایران است
سرمربی تیم ملی والیبال جوانان با تاکید بر اینکه سرعت حلقه گمشده والیبال زنان ایران در قیاس با تیم‌های آسیایی است، گفت: برطرف کردن این مشکل اولویت تمرینات در اردوهای آماده‌سازی است.

به گزارش خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، پدیده بلوری‌زاده از شروع مجدد اردوهای آماده‌سازی تیم والیبال جوانان دختر ایران خبر داد و اظهار کرد: از چهارم اردیبهشت اردوی جدید آغاز شده و این اردوها تا زمان مسابقات قهرمانی جوانان آسیا ادامه خواهد داشت.

سرمربی تیم والیبال جوانان گفت: با توجه به تغییر رده سنی جوانان از زیر 19 به زیر 20 امکان دعوت از بازیکنان جدید را پیدا کردیم. به همین دلیل از هفت بازیکن برای حضور در تیم دعوت کردیم و در نهایت سه دختر به اردو ملحق خواهند شد.

وی با بیان اینکه مهسا قادری و کیمیا کیانی در اردوی جاری به تمرینات اضافه شدند و امیدوارم الهه پورصالح در آینده در ترکیب قرار گیرد، افزود: با توجه به فاصله زمانی جام کروناکیا تا مسابقات قهرمانی آسیا، امیدوارم که فرصت یک بازی تدارکاتی دیگر نیز مهیا شود تا بازیکنان اضافه شده به تیم‌ هم در قالب تیم تمرین کنند و مسابقه دهند.

بلوری‌زاده در ارزیابی حریفان تیم ملی جوانان در مسابقات قهرمانی آسیا، گفت: در مرحله مقدماتی حریفان تیم ایران دو کشور قزاقستان و استرالیا هستند. سرعت حلقه گمشده والیبال زنان ایران در قیاس با تیم‌های آسیایی است و تلاش می‌کنیم این شکاف را در تمرینات کوچکتر کنیم تا مدافعان تیم حداقل در تمرینات توانایی زمان‌بندی درست را کسب کنند. کارمان آسان نیست اما انگیزه و تلاش بازیکنان برای پیشرفت‌های کوچک در هر جلسه، امید بخش تغییرات بزرگتر خواهد بود.

سرمربی تیم والیبال جوانان دختر درباره حضور در جام کورناکیا، گفت: این مسابقات فرصت خوبی بود که بازیکنان بازی‌های سطح بالا را ببینند و عزم خود را جزم کنیم تا تغییراتی ایجاد کرده و در مسابقات قهرمانی آسیا جایگاه بهتری کسب کنند. البته بسیاری از ضعف‌های تیم زیربنایی هستند و به ناچار برخی حرکات مثل ساعد پنجه را از ابتدا آموزش دادیم. درست است که این بازآموزی کار را دشوار می‌کند اما بازیکنان باهوش و آموزش‌پذیر هستند و با سرعت پیش می‌روند.

بلوری‌زاده در خصوص عملکرد تیم باریج اسانس در مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های زنان آسیا هم گفت: باریج اسانس تیمی قوی است. مسابقات را ندیدم اما از این تیم انتظار می‌رود که با حضور بازیکنان باسابقه و پخته که تجربه حضور در بسیاری از بازی‌های بین‌المللی را دارند، دست پر از این مسابقات بیرون بیایند. در این تیم لژیونر هم داریم و این موضوع به بازیکنان کمک خواهد کرد. در مجموع حضور در این رقابت‌ها فرصت خوبی برای بازیکنان تیم ملی بزرگسالان این تیم است تا خود را برای سه رویداد مهم پیش رو آماده کنند.

انتهای پیام//

نظر شما