علی داوران در گفت‌وگو با برنا

هدف نساجی قهرمانی بود/ هواداران برای ما سنگ تمام گذاشتند

۱۴۰۱/۰۲/۱۲ - ۰۴:۳۳:۲۴
کد خبر: ۱۳۲۳۸۱۷
هدف نساجی قهرمانی بود/ هواداران برای ما سنگ تمام گذاشتند
بازیکن تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: هواداران برای ما سنگ تمام گذاشتند و توانستیم به قهرمانی برسیم.

علی داوران، بازیکن تیم فوتبال نساجی مازندران، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به قهرمانی نساجی در جام حذفی اظهار داشت: کسب اولین جام برای نساجی و هواداران این تیم اتفاق خوبی بود و از طرفداران تشکر می کنم که در طول این مدت برای حمایت از ما سنگ تمام گذاشتند و گل کاشتند. آنها زحمت کشیدند و در این مدت با حمایت های همه جانبه به تیم کمک کردند تا بتوانیم اتفاق مهمی را در تاریخ باشگاه نساجی رقم بزنیم.

وی در ادامه در مورد روند بازی فینال برابر آلومینیوم تاکید کرد: هم ما و هم آلومینیومی ها در این بازی تلاش ویژه ای داشتیم. سعی کردیم در این بازی از موقعیت ها به نحواحسن استفاده کنیم که خوشبختانه این اتفاق رقم خورد و توانستیم در 90 دقیقه کار را تمام کرده و جام باارزشی را به دست آوردیم.

داوران در خصوص این موفقیت بزرگ برای نساجی به خبرنگار برنا گفت: از اول فصل اصلی ترین هدف ما کسب عنوان قهرمانی بود و توانستیم به آن دست پیدا کنیم. نساجی در این مسیر برابر تیم هایی مثل آرمان گهر، گل گهر، مس و استقلال به میدان رفت و با پیروزی برابر حریفان به فینال رسیدیم و توانستیم با این جام دل هواداران را شاد کنیم.

بازیکن نساجی در مورد شرایط تیم در لیگ برتر و ادامه مسیر نساجی اظهار داشت: ما در حال حاضر از روحیه فوق العاده ای برخوردار هستیم و می خواهیم مسیرمان در ادامه لیگ برتر را با قدرت بیشتری ادامه داده و با حضور در پله های بالای جدول رده بندی جایگاهی در شان نام باشگاه نساجی را به دست آوریم.

خبرنگار: علی شفیعی جم

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز