سجادی: ورزشکاران فلسفه روز قدس را دنبال می‌کنند

۱۴۰۱/۰۲/۰۹ - ۱۲:۰۶:۱۳
کد خبر: ۱۳۲۳۹۴۴
سجادی:  ورزشکاران فلسفه روز قدس  را دنبال می‌کنند
وزیر ورزش و جوانان با حضور در مراسم روز جهانی قدس گفت: جامعه محترم ورزش همواره نشان داده که پای آرمان‌های انقلاب شکوهمند اسلامی ایستاده و این مهم را ثابت کرده است.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان با حضور در مراسم روز جهانی قدس گفت: متاسفانه طی یکی، دو سال گذشته به دلیل شیوع کرونا این مراسم را نداشتیم اما خدا را شکر امروز مجددا دور هم جمع شدیم. جامعه محترم ورزش همواره نشان داده که در کنار مردم است و پای آرمان‌های انقلاب شکوهمند اسلامی ایستاده است. نوجوانان و جوانانی که امروز در این جمع با شکوه حضور دارند، نشان‌دهنده این موضوع است که با این که این عزیزان انقلاب را ندیده‌اند اما پای آن ایستاده‌اند و این حضور ارزشمند، پیام‌های زیادی است. به سهم خودم به عنوان خادم ورزش کشور، از همه ورزشکاران و دست‌اندران و مدیران ورزش کشور تشکر می‌کنم که پای آرمان‌های خود محکم ایستاده‌اند.

وی با اشاره به مبارزه نکردن ورزشکاران ایران با نمایندگان رژیم اشغالگر قدس افزود: ورزشکاران ارزشی و انقلابی جمهوری اسلامی ایران دنباله‌رو فلسفله روز قدس هستند. روز جهانی قدس میراث ارزشمند امام راحل است و ما وظیفه داریم از این میراث پاسداری کنیم. اصلی‌ترین فلسفه روز قدس مرگ بر ظلم است. ورزشکاران نیز همین فلسفه را دنبال می‌کنند و به دنبال احقاق همین حقوق هستند. نمونه آن ظلمی است که در حق جودی کشورمان شده و امیدواریم با پی‌گیری‌هایی که انجام می‌دهیم، این حقوق حقه به ورزش کشور برگردد و جودوی ایران به عرصه ورزش‌های بین‌المللی برگردد.

سیدمحمد شروین اسبقیان رئیس فدراسیون جانبازان و معلولین

روز جهانی قدس یادگار و میراث امام راحل است. جامعه پرافتخار ورزش کشور همگام با سایر اقشار ملت قهرمان ایران امروز در صفوف بهم فشرده با نشان دادن وحدات اسلامی فریاد مرگ بر آمریکا و اسرائیل را سر خواهند داد و یک پیام مهم به اسکتبار جهانی اعلام می‌کنند و آن این که تا آخر جان پای آرمان‌های امام راحل، آرمان‌های رهبر عظیم‌شان انقلاب و نیز آرمان‌های مردم مظلوم فلسطین ایستاده و خواهیم ایستاد.

امیری‌خراسانی رئیس فدراسیون ورزش‌های روستایی، بومی و محلی

خدا را شاکریم که جامعه ورزش روستایی و عشایری که جزو نجیب‌ترین و مظلوم‌ترین جوامع این مرز و بوم هستند، مثل همیشه پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری، در خط مقدم برای احقاق حق مظلومین هستند. امیدورایم به زوی زود، شاهد غلبه مظلومین بر ظالمان باشیم و در کل دنیا صلح برقرار شود.

میرجلیلی رئیس سازمان بسیج ورزشکاران

امروز روز جهانی قدس است اما در واقع عید ورزشکاران است از این جهت که ورزشکاران عزیز ما باید در راستای دفاع از مردم مظلوم فلسطین افتخارآفرینی کنند. کما اینکه همواره پرچم‌دار این حرکت معنوی هستند.

وی افزود: حضور ورزشکاران و روسای فدراسیون‌های ورزشی در مراسم امروز برای لبیک به فرمان مقام معظم رهبری و تجدید بیعت با آرمان‌های امام راحل و انقلاب اسلامی است. امیدوارم بتوانیم با منش پهلوانی در جهت دفاع از مردم مظلوم فلسطین، گام‌های بزرگی برداریم.

علی جوادی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران

رهبر کبیر انقلاب اسلامی با پایه‌گذاری روز قدس به عنوان روز همبستگی ملت مسلمان، باعث شدند تمام ملت شریف مسلمان در اقصی نقاط جهان در روز قدس برای دفاع از مردم مظلوم فلسطین گرد هم جمع شوند. انشاا... با اتحاد و همبستگی شاهد آزادسازی قدس خواهیم بود. ورزشکاران استان تهران در مسابقات مختلف همواره حمایت از مردم مظلوم فلسطین را ثابت کرده‌اند. امیدوارم این همبستگی هر روز افزایش یابد تا بتوانیم پرچم اسلام را به اهتزار درآوریم.

کیکاووس سعیدی دبیر کل کمیته ملی المپیک

امروز روز میثاق ملت قهرمان ایران با مردم ستم‌دیده فلسطین است؛ سرزمینی که متعلق به تمامی فلسطینان است اما توسط رژیم قاصب، قصب شده. باتوجه به فرمایشات امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلام، انشاا... پرچم اسلام و مردم فلسطین بر این سرزمین برافراشته خواهد شد. جامعه ورزش ایران هم‌پای سایر اقشار مردم عزیز ایران در صحنه حضور دارند و در این راهپیمای پرشکوه شرکت کرده‌اند. حرف جامعه ورزش این است که ما همراه، غمخوار و در کنار شما هستیم و دوشادوش شما خواهیم بود.

انتهای پیام// 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز