عضو هیات مدیره مس کرمان در گفت‌وگو با برنا

موضوع دوپینگ باید جدی‌تر پیگیری شود/ با کادر فنی برای فصل بعد هم همکاری داریم

۱۴۰۱/۰۲/۱۰ - ۰۵:۲۴:۳۳
کد خبر: ۱۳۲۴۰۴۵
موضوع دوپینگ باید جدی‌تر پیگیری شود/ با کادر فنی برای فصل بعد هم همکاری داریم
حجت جهرمی گفت: برنامه‌ای دو ساله برای تیم مس تدوین شده و خوشحال می‌شویم که همین سال اول بتوانیم به آن هدفی که دنبالش هستیم برسیم.

حجت جهرمی، عضو هیات مدیره باشگاه مس کرمان، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به پروژه ورزشگاه 30 هزار نفری کرمان اظهار داشت: پروژه ورزشگاه 30 هزار نفری مراحل آخرش را طی می کند و فکر می کنم که هشتاد-نود درصد کارهایش انجام شده و به امید خدا  با صعود به لیگ برتر قطعا آن ورزشگاه افتتاح خواهد شد.

وی در خصوص شانس این تیم برای صعود به لیگ برتر تاکید کرد: با تمرکز کافی کار را پیش می بریم. از اول فصل که مدیران محترم شرکت مس و باشگاه با کادر فنی و هماهنگی های که داشتند برنامه ای دو ساله برای تیم مس تدوین شده و خوشحال می شویم در سال اول بتوانیم به آن هدفی که دنبالش هستیم برسیم.

جهرمی در مورد ادامه همکاری با کادر فنی فعلی مس کرمان برای فصل افزود: اعضای کادر فنی قرارداد دو ساله دارند و برای فصل بعد هم با ما همکاری خواهند داشت. این درحالی است که بازیکنان هم قرارداد دو ساله دارند.

وی در مورد شرایط کلی رقابت‌های لیگ دسته اول به خبرنگار برنا گفت:  امسال نسبت به سال های قبل، لیگ سخت تری را داشتیم. ایرادهایی از لحاظ سخت افزاری وجود دارد و بعضی شهرها امکاناتی که دارند باید برطرف شوند. این در شرایطی است که به خاطر بعضی مشکلات که تیم های لیگ یک دارند در نیمه راه با کمبود بودجه مواجه می شوند و اتفاقاتی می افتد که نمی توانند با قدرت به کار خود ادامه دهند.  

جهرمی تاکید کرد: تنها خواهشم از مسئولان این است که لیگ یک را با نظارت بیشتری برگزار کنند و مسائلی مثل دوپینگ را پیگیری کنند. در بحث سخت افزاری باشگاه ها و امکانات هم نظارت ها دقیق تر باشد تا لیگ بهتری را در دسته اول هم شاهد باشیم.

خبرنگار: علی شفیعی جم

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز