شعبان‌خمسه: هدف باریج اسانس سکوی سوم آسیا است

۱۴۰۱/۰۲/۰۹ - ۱۸:۲۷:۵۵
کد خبر: ۱۳۲۴۰۷۹
شعبان‌خمسه: هدف باریج اسانس سکوی سوم آسیا است
سرمربی تیم باریج اسانس به دیدار شاگردانش برابر نماینده تایلند در آخرین روز مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های زنان آسیا اشاره کرد و گفت: با هدف کسب نتیجه قابل قبول برابر دایموندفود و کسب سکوی سومی آسیا به میدان می‌رویم.

به گزارش خبرگزاری برنا، فاطمه شعبان‌خمسه پس از شکست برابر کوانیش قزاقستان و راه یافتن به دیدار رده‌بندی مسابقات قهرمانی باشگاه‌های زنان آسیا، گفت: در آخرین بازی مرحله مقدماتی با تیم دوم قزاقستان رقابت کردیم و از آنجایی که نتیجه بازی در تغییر موقعیت نماینده ایران در جدول رده‌بندی تاثیری نداشت و از طرفی بازی امروز ساعت ۱۷ به وقت محلی برگزار شد و فردا مسابقه رده بندی ساعت ۱۱ به وقت محلی انجام می‌شود، سعی کردیم به بازیکنانی که می‌خواهیم در بازی فردا استفاده کنیم، استراحت بیشتری بدهیم.

وی افزود: با بازیکنانی که کمتر بازی کرده بودند دیدار مقابل کوانیش را شروع کردیم. تیم دوم قزاقستان هم تیم بسیار خوبی است، اما برنامه ریزی ما برای رقابت با تیم دایموندفود تایلند است و امیدوارم فردا عملکرد خوبی داشته باشیم.

سرمربی تیم والیبال باریج اسانس ایران درخصوص استفاده از بازیکنان جوان در رقابت با تیم کوانیش قزاقستان، تصریح کرد: سعی کردیم به بازیکنانی که جوانتر هستند میدان بیشتری بدهیم تا به تیم کمک کنند. فکر می‌کنم باید تمرکزمان را روی بازی فردا بیشتر کنیم.

وی درباره بازی دوباره با دایموندفود تایلند در این مسابقات خاطرنشان کرد: در بازی سوم مرحله گروهی مسابقات با دایموندفود تایلند رقابت کردیم که در آن بازی آنالیز خوبی از آنها داشتیم و توانستیم عملکرد خوبی را به نمایش بگذاریم. تمام تلاشمان را برای بازی فردا می کنیم تا بتوانیم بازی خوبی مقابل دایموند فود داشته باشیم.

شعبان‌‎‌ ‎خمسه ادامه داد: سعی می‌کنیم با کمک بازیکنان و کادر فنی نتیجه قابل قبولی در آخرین دیدار کسب کنیم. زیرا هدف باریج اسانس کسب سکو در آسیا برای نخستین بار است.

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز