علی چینی در گفت‌وگو با برنا

مشخص است چه کسانی علیه استقلال شیطنت می‌کنند/ بزرگترین حسرتم شکست مقابل جوبیلو ایواتا است

۱۴۰۱/۰۲/۱۰ - ۲۳:۳۰:۴۰
کد خبر: ۱۳۲۴۴۲۶
مشخص است چه کسانی علیه استقلال شیطنت می‌کنند/ بزرگترین حسرتم شکست مقابل جوبیلو ایواتا است
پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: خیلی‌ها مخالف قهرمانی استقلال هستند و مشخص است این افراد چه کسانی هستند.

علی چینی، پیشکسوت باشگاه استقلال، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا درباره جنگ‌های رسانه‌ای اخیر و بیانیه‌نویسی‌ها اظهار داشت: در دنیا این مسئله وجود دارد و باشگاه‌ها از حق خود استفاده می‌کنند اما نکته مهم این است که اخلاق‌مداری در آن وجود داشته باشد. اگر شکایت و گله‌ای هم در آن وجود دارد بهتر است شکل قانونی بگیرد و بی‌اخلاقی بر آن حکمفرما نشود.

وی در ادامه افزود: صددرصد موافق این مسئله هستم که استقلال وارد حواشی نشود. من فوتبال را زندگی می‌کنم و می‌دانم که شیطنت می‌کنند تا تمرکز استقلال را بر هم بزنند. خیلی‌ها مخالف قهرمانی استقلال هستند و مشخص است این افراد چه کسانی هستند. استقلال در حال کار کردن بدون حاشیه برای رسیدن به قهرمانی است و امیدوارم آبی ها به این مهم نایل آیند.

مدافع هافبک اسبق آبی‌ها شرایط استقلال در ادامه لیگ را اینگونه تحلیل کرد: این مسئله غلط است که تصور کنیم استقلال بازی‌های خارج از خانه سختی دارد اما داخل خانه برنده خواهد شد. دیدید که استقلال مقابل نساجی و پیکان به مشکل خورد. در همه ادوار مسابقات لیگ هفته‌های آخر، هفته‌های هیجان‌انگیزی بوده و 6 هفته پایانی را بسیار هیجان انگیز ارزیابی می‌کنم.

چینی در سالروز فینال آسیا درباره بازی استقلال مقابل جوبیلو ایواتا گفت: در آن بازی نیمه دوم وارد بازی شدم. ابتدا باید بگویم افتخار می‌کنم که جزو بازیکنان حاضر در فینال بودم و در آن بازی حضور داشتم. خاطره جالبی از اردوی قبل از بازی دارم. دکتر خواجوی در آن روزها پزشک استقلال بود. او تاکید داشت ما نباید نوشابه نخوریم. حرف او صحیح بود اما ما قبل از بازی چلوکباب می‌خوردیم و نوشابه. او به ما می‌گفت دلستر بخورید یا آب اما دیدیم حریف مان نفری 2 نوشابه داشتند که باعث اعتراض ما شد. چرا فقط به ما می‌گفتند نوشابه نخوریم؟

وی تصریح کرد: بعدها بابت آن بازی فوق‌العاده زیبا افسوس خوردیم که چرا نتوانستیم قهرمان شویم و ستاره بگیریم. مرحوم حجازی پس از آن بازی گفت تا 10 سال بعد هم هیچ تیمی از ایران نمی‌تواند به فینال برسد که حرفش درست درآمد زیرا 11 سال بعد سپاهان به فینال رسید.

چینی درباره آن بازی اضافه کرد: حال و هوای خاصی در ورزشگاه حاکم بود. حیف که قهرمانی را بر اثر دو ضربه ایستگاهی از دست دادیم. آن دو ضربه سر روی سر حسن‌زاده زده شد که خود حاج رضا می‌گفت آفتاب در چشم من بود. در آن بازی بالای 10 موقعیت صددرصد گل داشتیم و شکستی متحمل شدیم که هیچکس به ما خرده نگرفت. متاسفانه بازی را از دست دادیم اما هواداران کاملا از ما راضی بودند. خودم هم بزرگترین حسرتم را عدم قهرمانی در آن بازی می‌دانم و واقعا هم حیف شد.

خبرنگار: علی رضایی

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز