سعید حسین‌پور در گفت‌وگو با برنا

به خاطر نوری تصمیم به جدایی گرفتم/ پرسپولیس هنوز هم شانس زیادی برای قهرمانی دارد

۱۴۰۱/۰۲/۱۱ - ۲۳:۳۰:۴۰
کد خبر: ۱۳۲۴۸۹۴
به خاطر نوری تصمیم به جدایی گرفتم/ پرسپولیس هنوز هم شانس زیادی برای قهرمانی دارد
بازیکن سابق پرسپولیس گفت: پرسپولیس هنوز هم برای قهرمانی شانس دارد و می‌تواند از شانس خود بهترین بهره را ببرد.

سعید حسین‌پور، بازیکن اسبق تیم فوتبال پرسپولیس، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به آخرین وضعیتش اظهار داشت: چند روز قبل با توافقی که با مسئولان باشگاه کاوالای یونان داشتم، قراردادم را با این تیم فسخ کردم و در حال حاضر بازیکن آزاد محسوب می شوم.

وی در مورد علت اصلی جدایی‌اش از تیم یونانی تاکید کرد: شرایط بدی در تیم نداشتم ولی علت اصلی جدایی ام از  کاوالا جدایی الکس نوری از تیم بود. به هر حال من با نظر او به تیم آمده بودم و ترجیح دادم با جدایی اش دیگر در کاوالا نمانم.

بازیکن سابق پرسپولیس در خصوص وضعیت خود برای ادامه فوتبال خاطرنشان کرد: همان طور که گفتم من بازیکن آزاد هستم و با تیمی قرارداد ندارم. در حال حاضر در ایران که امکان نقل و انتقالات وجود ندارد، به همین دلیل تا پایان فصل صبر می کنم تا شرایط را بررسی کنم و بهترین انتخاب را داشته باشم

وی از اتفاقاتی که در پرسپولیس و پس از آن در یونان برایش رخ داد به عنوان تجربیات ویژه یاد کرد و گفت: به هر حال در فوتبال اتفاقاتی از این قبیل اجتناب ناپذیر است و این اتفافات را بدشانسی یا بدبیاری نمی دانم و آنها را به چشم تجربیاتی می بینیم که می توانم از آنها برای موقعیت های بعدی ام استفاده کنم.

حسین‌پور در مورد وضعیت حال حاضر پرسپولیس به خبرنگار برنا گفت: پرسپولیس هنوز یکی از مدعیان قهرمانی است و می تواند شرایط جدول را تغییر دهد. به نظرم کسب عنوان قهرمانی برای پرسپولیس اصلا دور از دسترس نیست و با توجه به بازی های باقی مانده و این موضوع که حریفان استقلال، حریفانی سخت تر از پرسپولیس هستند، این شانس برای پرسپولیس وجود دارد با استفاده از شرایط، وضعیت جدول را تغییر داده و امسال هم مثل 5 فصل قبل قهرمانی را به هواداران هدیه بدهد. 

انتهای پیام// 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز