حسین ثوری در گفت‌وگو با برنا

مسابقات آسیایی هانگژو اولین رویداد ورزشی دولت جدید است/ با صحبت‌های رئیس جمهور به حل مشکلات امیدوار شدیم

۱۴۰۱/۰۲/۱۲ - ۱۲:۱۴:۱۵
کد خبر: ۱۳۲۵۱۲۰
مسابقات آسیایی هانگژو اولین رویداد ورزشی دولت جدید است/ با صحبت‌های رئیس جمهور به حل مشکلات امیدوار شدیم
رئیس فدراسیون بوکس اعتقاد دارد مسئولین باید به قول‌ها و وعده‌های داده شده عمل کنند تا در مسابقات آسیایی پیش‌رو ایران حضوری چشمگیر داشته باشد.

حسین ثوری، رئیس فدراسیون بوکس، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا در خصوص افطاری برگزار شده در کنار رئیس جمهور و مسئولان وزارت ورزش و جوانان اظهار داشت: یک مهمانی دورهمی صمیمانه با مسئولین نظام و ورزش کشور بود و این مسئله از نظر ایجاد پیوند عاطفی تاثیر به سزایی داشت. حرف‌ها و مشکلات زیادی مطرح می‌شود و اطلاع یافتن مسئولین از این دغدغه‌ها بسیار مهم است زیرا مسئولین از مشکلات آگاهی پیدا و در راستای رفع آن تلاش می‌کنند.

وی در ادامه تصریح کرد: نفس کار بسیار خوب و مهم است. افطاری دادن یک سنت پسندیده است. در این مهمانی البته از نام‌آوران و ورزشکاران افتخارآفرین دعوت شد. از کسانی که برای برافراشتن پرچم ایران تلاش می‌کنند. حرف‌هایی رد و بدل شد اما عمل به قو‌ل‌ها و پیگیری مشکلات است که جنبه مهم کار در نظر گرفته می‌شود. بسیار امیدوارم که مشکلات رفع شود و با توجه به صحبت های رئیس جمهور در راستای رفع موانع امیدوارم رشد و تعالی ورزش را بیش از پیش مشاهده کنیم.

رئیس فدراسیون بوکس کشور درباره دیدار خود با وزیر گفت: ما حرف‌های‌مان را در جلسات متعدد مطرح می‌کنیم و در ارتباط هستیم. مسابقات آسیایی هانگژو در پیش است و اهمیت فراوانی دارد زیرا اولین رویداد ورزشی در دولت جدید است. باید با تمام وجود تلاش کرد و موفقیتی چشمگیر به دست آورد اما با توجه به موانع اعتبارها و عدم عملی شدن قول‌ها، کار سخت است. مسئولین مربوط باید خیلی سریع ورود پیدا کنند و مشکلات مالی را حل کنند.

ثوری درباره معضلات بوکس افزود: انتظار حمایت‌های بیشتری داریم. به هر حال فدراسیون ما هم مشکل دارد. نمی‌توانم قاطعانه بگویم راضی هستم. 2 ماه از سال گذشته اما برنامه‌ها اردوها در پیش است. درد و دل‌ها را گفتیم و انتظار رفع آن‌ها را داریم.

انتهای پیام//

نظر شما