سرپرست نساجی در گفت‌وگو با برنا

برای این قهرمانی برنامه‌ریزی کرده بودیم/ در لیگ به دنبال رتبه تک رقمی هستیم

۱۴۰۱/۰۲/۱۴ - ۰۴:۳۳:۲۴
کد خبر: ۱۳۲۵۱۳۵
برای این قهرمانی برنامه‌ریزی کرده بودیم/ در لیگ به دنبال رتبه تک رقمی هستیم
سرپرست تیم فوتبال نساجی پس از قهرمانی این تیم در جام حذفی گفت: از کسب این عنوان خیلی خوشحال هستیم.

اسماعیل اسماعیلی، سرپرست تیم فوتبال نساجی مازندران، درباره قهرمانی این تیم در جام حذفی به خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا گفت: نمایش خوبی را در دیدار فینال داشتیم و خدا را شکر شرمنده هواداران نشدیم. فوتبال ایران با حضور هواداران ما به خودش می بالد. باشگاه ما جدای از استقلال و پرسپولیس یکی از پرشورترین هواداران را دارد و در این بازی همه دیدند تماشاگران یعنی چه، ما بهترین و بیشترین تماشاگران دنیا را داریم و ان شاالله قدر این تماشاگران را بدانیم.

وی درباره شرایط نساجی برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا تصریح کرد: خدا را شکر استادیوم ما تا دو سه ماه آینده به بهره برداری برسد. این مشکل را داشتیم که حل شد و تیم ما جزو تیم هایی است که می تواند وارد آسیا شود.

اسماعیلی در مورد ادامه شرایط نساجی در لیگ برتر خاطرنشان کرد: 6 بازی داریم و نمی خواهم بگویم با قهرمانی در جام حذفی به هدف مان رسیده ایم. این مهمترین هدفی بود که داشتیم و روی آن برنامه ریزی کرده بودیم و شکر خدا به هدف خود رسیدیم و 6 بازی دیگر داریم و برای هدف مان که صعود به پله های بالاتر جدول رده بندی است می جنگیم تا در لیگ هم جزو تک رقمی ها باشیم.

سرپرست نساجی در مورد حضور حمید سجادی برای تماشای دیدار فینال و مراسم قهرمانی پایان آن دیدار گفت: فکر می کنم با حضورشان در قائمشهر یک تحولی را به وجود آوردند. زمانی که آقای رئیس جمهور به مازندران آمدند، روی ساخت زمین وطنی تاکید داشتند که این مسئله تصویب شد. من فکر می کنم که دولت باید برای سال بعد گوشه چشمی به این تیم داشته باشد چون یک شخص و یک فرد اگر بخواهد به جنگ مافیای فوتبال و پول برود کار سختی است و امیدوارم که جناب آقای سجادی و دولت محترم شرایطی فراهم کنند که آقای حدادیان تنها نمانند.

خبرنگار: علی شفیعی جم

انتهای پیام// 

نظر شما