مهاجری: از حضور هواداران خوشحالیم/ جایگاه تراکتور غیرقابل تصور است

۱۴۰۱/۰۲/۱۲ - ۱۸:۲۸:۰۴
کد خبر: ۱۳۲۵۲۴۷
مهاجری: از حضور هواداران خوشحالیم/ جایگاه تراکتور غیرقابل تصور است
سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: در این مدت تمام رقبا را رصد کرده‌ایم و فردا با آگاهی مقابل تراکتور صف آرایی می‌کنیم.

به گزارش برنا؛ رضا مهاجری در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل تراکتور، اظهارکرد: خوشحالم پس از دو سال و اندی این توفیق را دارم که تیم نفت مقابل خیل عظیم تماشاگران عاشق و علاقه‌مندش بازی کند و این امتیاز مثبتی برای ما است که می‌تواند ما را در کنار کارهای تکنیکی و تاکتیکی و روحی روانی امیدوار و استوارتر کند. به هر حال این موضوع به ما کمک می‌کند که با تمام احترام برای حریف، به برد در بازی فردا امیدوارتر شویم.

وی بیان کرد: بعد از بازی خوب مقابل ذوب‌آهن و برد خوبی که به دست آوردیم و شرایط ما در جدول تغییر کرد، به نظرم این تغییر و برد باعث شد که فاصله آن بازی تا دیدار فردا را با شرایط خوبی پشت سر بگذاریم. تمرینات و اردوی خوبی در تهران داشتیم و باشگاه در حد بضاعت خود به ما کمک کرد. در این اردو دو بازی پرفشار داشتیم که به ما کمک کرد تا به شناخت متقابلی از تیم برسیم.

سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان گفت: با بازی‌های تدارکاتی تلاش کردیم که آزمون خطای‌مان در بازی با تراکتور کمتر باشد و بازی فردا کم اشتباه باشد. بازی فردا برای ما سخت خواهد بود و تیم تراکتور راحت نیست و از مهره‌های خوبی بهره‌مند است. البته نگاه کردن به جایگاه تراکتور در این جای جدول غیرقابل تصور است اما زیبایی فوتبال به غیرقابل پیش بینی بودن آن است.

وی عنوان کرد: بازیکنانم این آمادگی را دارند که با تمام توان بازی کنند زیرا می‌توانند ارزش این سه امتیاز چقدر است و تا چه اندازه می‌تواند در ادامه راه به ما کمک کند و به همین دلیل ان‌شاءالله بتوانند فعل خواستن را صرف کنند. یکی، دو مصدومیت جزیی داریم اما محروم نداریم و با تمام قدرت مقابل تراکتور بازی می‌کنیم. همچنین در این مدت تمام رقبا را رصد کرده‌ایم و فردا با آگاهی مقابل تراکتور صف آرایی می‌کنیم.

مهاجری گفت: از هوادارانی که تاکنون به ما انگیزه داده‌اند تشکر می‌کنم. کمتر تیمی است که هواداران آن، چنین حمایتی کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز