هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال

دعوای فینال همچنان ادامه دارد/ جنگ سرد در جنوب

۱۴۰۱/۰۲/۱۳ - ۲۳:۴۰:۵۰
کد خبر: ۱۳۲۵۳۲۴
دعوای فینال همچنان ادامه دارد/ جنگ سرد در جنوب
پس از انجام دو بازی در روز سه‌شنبه لیگ برتری‌ها بدون احتساب جدال حساس سرخابی‌ها در این هفته، امروز شاهد بازی‌های ویژه‌ای در شهرهای مختلف هستیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا؛ در ادامه بازی های هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال و با احتساب دیدار شهرخودرو و نفت آبادان که از سه شنبه به امروز موکول شد، در چهارشنبه ای کاملا فوتبالی تقابل های جالبی را در هفته بیست و پنجم شاهد هستیم که به بررسی این دیدارها می پردازیم.

عنایتی و تارتار چشم در چشم هم

هوادار و ذوب آهن عصر امروز در حالی به مصاف هم می روند که شاگردان رضا عنایتی در آخرین بازی خود قبل از تعطیلات اخیر لیگ برتر با تساوی برابر پرسپولیس یک امتیاز ارزشمند را به اندوخته های قبلی خود اضافه کرده و با شرایط ویژه ای راهی تعطیلات شدند. هوادار در حالی در خانه پذیرای مهدی تارتار و تیمش است که ذوبی ها به دنبال جبران شکستی هستند که در آخرین بازی شان پیش از تعطیلات روبروی نفت مسجدسلیمان متحمل شدند تا بدین ترتیب نتیجه دیدار دو تیم هوادار و ذوب آهن برای هر یک از دو تیم از اهمیت ویژه ای برخوردار باشد. جالب است بدانید بازی رفت این تیم ها در هفته نهم فصل جاری با برتری یک بر صفر هوادار در اصفهان به پایان رسیده بود.

دعوای جام حذفی همچنان ادامه دارد

آلومینیوم اراک و نساجی مازندران را می توان یکی از پرتنش ترین بازی های این هفته از لیگ برتر پیش بینی کرد! دو تیمی که کمتر از 10 روز پیش در فینال جام حذفی بازی حساس و پر حاشیه ای را برابر هم انجام دادند حالا در ادامه مسیرشان در لیگ برتر بازی ویژه ای را در پیش دارند. جدا از نتیجه ای که در فینال رقم خورد، حواشی قبل و بعد این دیدار برای این دو تیم می تواند جدال عصرگاهی آلومینیوم و نساجی را حساس تر از قبل کند. دو تیم در بازی رفت به تساوی یک – یک رضایت داده بودند و حالا پیش بینی می شود حواشی احتمالی این دیدار به نوعی فوتبال را در بازی تحت الشعاع قرار دهد.

جنگ سرد در جنوب

فولاد و گل گهرسیرجان در یکی دیگر از بازی های ویژه دومین روز از بازی های هفته بیست و پنجم در حالی برابر هم به میدان می روند که فولادی های خوشحال و البته خسته از حضور در لیگ قهرمانان آسیا و راضی از صعود به دور بعدی این رقابت ها در دیداری ویژه در خانه خود از امیر قلعه نویی و شاگردانش در گل گهر پذیرایی می کنند. بدون شک تقابل جواد نکونام با امیر قلعه نویی که البته رابطه چندان حسنه ای هم با هم ندارند، می تواند یکی از بازی های جذاب این هفته را شکل بدهد. این در حالی است که بدون شک قلعه نویی برای جبران شکست بازی رفت تیمش در سیرجان برابر فولاد برنامه هایی را برای این دیدار در نظر گرفته و در آن سوی میدان جواد نکونام و پسرانش اصلا دوست ندارند در خانه قافیه را به گل گهر ببازند!

انتهای پیام// 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز