هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال

پرسپولیس- پیکان؛ دربی کوچک با حساسیت‌های زیاد

۱۴۰۱/۰۲/۱۳ - ۲۳:۲۰:۳۰
کد خبر: ۱۳۲۵۳۴۵
پرسپولیس- پیکان؛ دربی کوچک با حساسیت‌های زیاد
در آخرین بازی از هفته بیست و پنجم لیگ برتر پرسپولیسی‌ها در دیداری خانگی و مهم باید در استادیوم آزادی برای تقابل با خودروسازان تهرانی پای به مستطیل سبز بگذارند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا؛ تیم یحیی گل محمدی برای بازگشت تماشایی به کورس قهرمانی در 6 بازی باقی مانده خود تا پایان فصل نمی تواند به چیزی جز پیروزی فکر کند و همین مسئله باعث می شود تمام بازی های این تیم تا روز 8 خرداد برای هوادارانش حکم فینال را داشته باشد و در نهایت 6 پیروزی با لغزش محتمل رقیب، آنها را برای ششمین جشن قهرمانی متوالی در لیگ برتر آماده کند.

پرسپولیس که برای قهرمانی راه ویژه ای را پیش روی دارد در خوان اول خود تا پایان فصل حریفی به نام پیکان را پیش روی خود می بیند و برای رسیدن به هدف فوق العاده باید گام های محکمی را رو به جلو بردارد، این در حالی است که حذف از جام حذفی از یک سو و ناکامی و بذل و بخشش امتیاز در چند بازی اخیر در لیگ از سوی دیگر موجی از انتقادات و دل‌نگرانی ها را برای آینده این تیم به وجود آورده است اما پرسپولیسی ها هنوز روی کاغذ از شانس خوبی برای کامبک برخوردار هستند و در تلاش هستند تا آخرین امیدها از شانس های موجود نهایت بهره و استفاده را ببرند.

سرخ ها که در بازی رفت موفق شدند با برتری 3 بر یک برابر پیکان به پیروزی برسند در بازی امشب با چند مصدوم و محروم آماده تقابل برابر شاگردان مجتبی حسینی شده اند. در حالی که با 4 کارته شدن ترابی و حکم محرومیت کمیته انضباطی برای یحیی گل محمدی این دو مجوز همراهی پرسپولیس برابر پیکان را ندارند، وحید امیری و فرشاد فرجی به اضافه عیسی آل کثیر بازیکنان مصدومی هستند که برای بازی مهم روبروی خودروسازان قادر نیستند در این دیدار برای قرمزهای پایتخت به میدان بروند. این در شرایطی است که در تعطیلات اخیر همه مصدومان اردوی پیکان به شرایط بازی رسیده اند و این تیم بدون محروم و با حضور همه مهره هایش روبروی شاگردان گل محمدی قرار می گیرند.

دربی کوچک پرسپولیس و پیکان اگرچه از نظر حساسیت با دربی اصلی بین سرخابی ها از زمین تا آسمان متفاوت است اما در حالی که رقابت سرخابی ها برای بالا بردن جام قهرمانی در دوره بیست و یکم لیگ برتر به اوج خود رسیده است می توان از اهمیت زیاد این دربی کوچک با نظر جدیدی یاد کرد. 

انتهای پیام// 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز