سعید نعیم آبادی در گفت‌وگو با برنا

شانس پرسپولیس کم است اما کسی حق ناامیدی ندارد/ در یارگیری عملکرد خوبی نداشتیم

۱۴۰۱/۰۲/۱۳ - ۲۳:۳۰:۴۰
کد خبر: ۱۳۲۵۳۵۲
شانس پرسپولیس کم است اما کسی حق ناامیدی ندارد/ در یارگیری عملکرد خوبی نداشتیم
پیشکسوت پرسپولیس بر این باور است بازیکنان جدید به خصوص نفرات خارجی تیم گل‌محمدی از کیفیت فنی بالایی برخوردار نیستند و این موضوع برای این تیم تبعات منفی را همراه داشته است.

سعید نعیم آبادی، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس، در گفت وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به شرایط پرسپولیس برای شروع دوباره لیگ و بازی های حساس این تیم تا پایان فصل اظهار داشت: پرسپولیس شرایط ویژه ای دارد و امیدوارم تیم در تعطیلات اخیر توانسته باشد از نظر روحی – روانی و همین طور فنی ریکاوری های لازم را انجام داده باشد تا با قدرت در 6 دیدار باقی مانده برای قهرمانی تلاش کند.

وی در ادامه افزود: باید قبول کنیم که شرایط امتیازی استقلال بهتر از پرسپولیس است و 6 امتیاز اختلاف برای استقلال حاشیه امنیتی را به وجود آورده است اما پرسپولیس تا روزی که شانس دارد نباید ناامید باشد و باید با قدرت بازی های پیش روی خود را با پیروزی پشت سر بگذارد تا بتواند از شانس باقی مانده خود برای قهرمانی ششم به صورت متوالی بهترین بهره را ببرد.

پیشکسوت پرسپولیس در خصوص شرایط فنی تیم گل محمدی تاکید کرد: در ابتدای فصل و زمان نقل و انتقالات پرسپولیس نتوانست در بازار خریدهای خوبی داشته باشد، به خصوص وضعیت مهره های خارجی که به پرسپولیس پیوسته اند اصلا خوب نیست و این مسئله اتفاق و تبعات خوبی را برای پرسپولیس در پی نداشت. به هر حال در برهه ای نیز بسته بودن پنجره نقل و انتقالات و بی پولی باشگاه به ضرر ما تمام شد تا نتوانیم خریدهای مناسبی را برای پرسپولیس داشته باشیم و همین موضوع در شرایط فنی تیم تاثیرات منفی را داشت به طوری که پرسپولیس کیفیت و شادابی سال های قبل را ندارد. با این وجود با حضور کادر فنی خوب و مهره های باتجربه ای که در پرسپولیس حضور دارند، امیدوار هستم پایان فصل خاطره ای شیرین و جذاب برای همه ما پرسپولیسی ها رقم بخورد.

نعیم آبادی در خصوص بازی پرسپولیس برابر پیکان به خبرنگار برنا گفت: پیکان تیم جوان و جنگنده ای است و حریف سرسختی محسوب می شود. در حال حاضر حتی تیم های پایین جدول هم می توانند برای هر تیمی در لیگ برتر خطرناک باشند. امیدوارم بچه ها در این دیدار قدر موقعیت های شان را بدانند و با بهره گیری از توان فنی و غیرت شان پیروزی خوبی را برای پرسپولیس و هوادارانش رقم بزنند.

انتهای پیام// 

نظر شما