مجیدی: هدفم قهرمانی است نه رکوردشکنی/ با برد مقابل سپاهان هم همه‌ چیز تمام شده نبود

۱۴۰۱/۰۲/۱۴ - ۲۰:۲۸:۴۱
کد خبر: ۱۳۲۵۵۲۳
مجیدی: هدفم قهرمانی است نه رکوردشکنی/ با برد مقابل سپاهان هم همه‌ چیز تمام شده نبود
فرهاد مجیدی پس از پایان بازی پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ در ابتدای نشست خبری پس از مصاف استقلال و سپاهان، محمد نوری‌فر مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال استقلال، گفت: جا دارد تشکری جانانه از هواداران استقلال در اصفهان بکنم که دیروز و امروز از تیمشان در اصفهان حمایت کردند. همچنین از بچه‌های کمیته مشوقین هم تشکر می‌کنم که از تهران به اینجا آمده بودند و در این مسابقه زحمت کشیدند.

در ادامه فرهاد مجیدی سرمربی استقلال به سوالات خبرنگاران پاسخ داد و گفت: بازی طبق میل ما پیش رفت و ما زود به هدفمان و گل رسیدیم. متاسفانه گل بدی را دریافت کردیم. من فکر می‌کنم در نیمه دوم تیم ما بهتر بازی کرد. به هر جهت بازی سخت و پرفشاری بود. تیم سپاهان از تیم‌های بسیار خوب است و جلوی سپاهان باید خیلی با برنامه و محتاط بازی کنید چراکه آن‌ها بازیکنان تعیین کننده و قابلی دارند که می‌توانند نتیجه را عوض کنند. من از عملکرد تیمم بسیار راضی هستم و بچه‌های تیمم بسیار فوق‌العاده بودند. این نکته را هم بگویم که تیم من بیست و یک روز بود بازی نکرده لود و از شرایط مسابقه بازیکنانم دور بودند و سپاهان شرایط بهتری نسبت به ما داشت و آن‌ها در شرایط بازی بودند. من فکر می‌کنم در نیمه دوم بازیکنانم بسیار عالی بازی کردند. اگر خوش‌شانس بودیم، می‌توانستیم از موقعیت‌های خود استفاده کنیم و به پیروزی برسیم. در کل از بازیکنانم ممنون هستم و ان‌شاءالله از فردا تمام تمرکز خود را برای بازی با پدیده می‌گذاریم.

او درباره رکوردشکنی بازیکنانش گفت: من قبلا هم گفته بودم که دنبال رکورد و این داستان‌ها نیستم. تنها هدف من قهرمانی است و امیدوارم که با تلاش مدیریت باشگاه، حمایت هواداران و تلاش بازیکنانم، به هدفمان یعنی قهرمانی برسیم. تنها چیزی که برای ما مهم است، قهرمانی استقلال است. داوری؟ داور و کمک‌هایش امروز بسیار خوب بودند.

سرمربی آبی‌ها درباره آینده استقلال گفت:‌حتی اگر امروز برنده هم می‌شدیم بازهم می‌گفتم که از نظر من هیچ چیزی تمام نشده است. ما پنج بازی داریم و هر پنج بازی برای ما حساس است. من درخواستم از بازیکنان این بود که این پنج بازی را با جدیت کار کنند و مطمئن باشید که این پنج فینال را هم با موفقیت پشت سر می‌گذاریم. نارضایتی از خط دفاع؟ من اصلا از خط دفاعم ناراضی نبودم. به نظرم روزبه، عارف و محمد امروز فوق‌العاده بازی کردند. شما فراموش نکنید که مهاجمان بسیار خوبی مقابل ما بازی می‌کردند.ذما در طول هفته روی ضربات ایستگاهی کار کرده بودیم و طبق آن به گل رسیدیم. برنامه‌ای داشتیم که توپ لو رفت و گل بدی را خوردیم. با این‌حال از عملکرد تک تک بازیکنانم راضی هستم. مخصوصا بازیکنان تعویضی که فوق‌العاده بودند و از تک تک آن‌ها ممنونم.

وی در ادامه تصریح کرد: من هدفم قهرمانی است. حالا استراتژی‌ای که در بازی با سپاهان انتخاب می‌کنم شاید با بازی با پدیده متفاوت باشد. بازیکنانم، شاگردان بسیار خوبی بودند. تیمی که هشت گل می‌خورد، نشان می‌دهد شخصیت تیمی دارد. من فکر نمی‌کردم به این زودی به هدفم برسم ولی با کمک بازیکنانم به این هدف رسیدم. تیمی که ۲۵ هفته نمی‌بازد، قابل تقدیر است.استراتژی ما در نیمه اول پرس از بالا و رسیدن به گل بود که به گل رسیدیم ولی گل خوبی را دریافت نکردیم.

مجیدی درباره محرومیت حسینی در بازی بعدی گفت: هیچ مشکلی از بابت دروازه‌بانی نداریم. از نظر من، آقای حسینی و آقای رضایی می‌توانند فیکس تیم ملی باشند و جفتشان جزو گلرهای تیم ملی در جام جهانی باشند. مطمئنم با حمایت آقا بهزاد و خود آقای حسینی، رضایی در آینده حرف‌های زیادی خواهد داشت.

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز