بازگشت کاراته‌کاهای کاروان ایران به کشور

۱۴۰۱/۰۲/۱۷ - ۰۷:۴۰:۳۰
کد خبر: ۱۳۲۵۹۶۰
بازگشت کاراته‌کاهای کاروان ایران به کشور
بخش اول کاروان صدای ایران حاضر در بیست و چهارمین دوره المپیک ناشنوایان با استقبال معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان به کشور بازگشتند.

به گزارش خبرگزاری برنا و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، بخش اول کاروان صدای ایران با شعار موفقیت در سکوت که در رشته کاراته موفق به ۲ طلا، ۳ نقره و ۵ برنز شدند، از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) با استقبال مریم کاظمی‌پور معاون توسعه ورزش بانوان، آرش فرهادیان مدیرکل توسعه ورزش حرفه ای و امور باشگاه‌ها، محسن معتمدکیا سرپرست اداره کل روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت ورزش و جوانان و مومنی دبیر فدراسیون کاراته ساعت ۴:١۵ روز شنبه (امروز) وارد کشور شدند.

کاراته‌کاهای کاروان صدای ایران با شعار «موفقیت در سکوت» با دو مدال طلای میلاد صادق‌زاده در وزن ۶۰- کیلوگرم و کومیته تیمی بانوان سه مدال نقره بیتا جواهری در وزن ۶۸+ کیلوگرم، زینب حسن پور در وزن ۵۵- کیلوگرم و کاتای تیمی بانوان همچنین ۵ مدال برنز حسین تبرته فراهانی در وزن ۸۴+ کیلوگرم، حکیمه زکی‌زاده در وزن ۵۰- کیلوگرم، سارا ادریا در وزن ۶۸- کیلوگرم، مژده مردانی در کاتای انفرادی و کومیته تیمی آقایان عملکرد موفقی را از خود به ثبت رساندند.

کاروان ورزشی در این رویداد ۱۸ مدال (۶ طلا، ۶ نقره و ۶ برنز) به ارمغان آورده است. خانواده‌های ورزشکاران نیز در برای استقبال از این ورزشکاران در فرودگاه امام خمینی (ره) حضور داشتند.

انتهای پیام//

نظر شما