هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال

ذوب آهن- پرسپولیس؛ دوئل حیثیتی در فولادشهر

۱۴۰۱/۰۲/۱۸ - ۲۳:۰۱:۰۲
کد خبر: ۱۳۲۶۳۰۰
ذوب آهن- پرسپولیس؛ دوئل حیثیتی در فولادشهر
تیم‌های فوتبال ذوب آهن اصفهان و پرسپولیس تهران امروز به مصاف هم خواهند رفت.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا؛ شاگردان یحیی گل محمدی که برد مهمی را برابر تیم مجتبی حسینی کسب کردند پس از لغزش استقلال در مصاف برابر سپاهان فاصله شان با رقیب سنتی را کم کردند و می خواهند در ادامه راه باقی مانده تا ایستگاه پایانی لیگ از تمامی شانس های خود بهره برده تا ششمین قهرمانی متوالی را جشن بگیرند. سرخ ها برای کسب پیروزی به اصفهان آمده اند تا خود را برای مصاف مهم برابر ذوب آهن آماده کنند.

پرسپولیس که با بازگشت مهدی ترابی و پایان محرومیت یک جلسه ای این ستاره راهی اصفهان شده است برای رویارویی برابر تیم مهدی تارتار هم یک بازیکن باتجربه اش را در اختیار ندارد. اخراج امید عالیشاه در بازی اخیر پرسپولیس برابر پیکان در حالی کاپیتان شماره 2 سرخ پوشان را از حضور در ترکیب تیمش در اصفهان محروم کرد که می توان از بازگشت احتمالی امیری به ترکیب پرسپولیس در این دیدار به عنوان خبر و اتفاق خوب برای تیم گل محمدی یاد کرد. این در شرایطی است که فرشاد فرجی همچنان به دلیل سپری کردن دوران نقاهتش نمی تواند در بازی مهم سرخ ها در اصفهان تیمش را همراهی کند.

در آن سوی میدان مهدی تارتار و تیمش در وضعیت کاملا خاصی آماده پذیرایی از پرسپولیس در اصفهان هستند. گاندوها که چند هفته ای بود نتایج خوبی را کسب می کردند در دو بازی برابر نفت مسجدسلیمان و هوادار تهران با نتایچ مشابه یک بر صفر شکست خوردند تا نوار ناکامی های تیم تارتار در هفته های گذشته ادامه دار شود! در چنین شرایطی ذوبی ها در دیدار خانگی برابر پرسپولیس روحیه گرفته و با انگیزه کار سختی را پیش رو دارند و این موضوع می تواند کار ذوب آهنی ها را در بازی خانگی سخت کند.

دیدار رفت پرسپولیس و ذوب آهن که در استادیوم آزادی برگزار شد، با برتری دو بر صفر شاگردان یحیی گل محمدی به پایان رسیده بود. بازی برگشت تیم‌های فوتبال پرسپولیس و ذوب آهن از هفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال جام خلیج فارس از ساعت 18 و 30 دقیقه امروز دوشنبه در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان آغاز می شود.

گفتنی است، با اعلام کمیته داوران فدراسیون فوتبال، پیام حیدری به عنوان داور وسط، محمدرضا منصوری به عنوان کمک داور اول، عسکر محمدی به عنوان کمک داور دوم و ایمان کهیش به عنوان داور چهارم تیم داوری این مسابقه مهم را تشکیل خواهند داد.

انتهای پیام// 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز