رضا کرملاچعب در گفت‌و‌گو با برنا

صفر استقلال را به یک تبدیل می‌کنیم/ برای انجام پنج فینال آماده هستیم

۱۴۰۱/۰۲/۱۹ - ۰۳:۴۴:۰۴
کد خبر: ۱۳۲۶۶۵۰
صفر استقلال را به یک تبدیل می‌کنیم/ برای انجام پنج فینال آماده هستیم
مهاجم شهرخودرو ابراز امیدواری کرد تیمش در بازی برابر استقلال نتیجه خوبی را کسب کند.

رضا کرملاچعب، مهاجم شهرخودرو، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به حساسیت بالای دیدار تیمش برابر استقلال اظهار داشت: این بازی یکی از پنج فینال مهم ما محسوب می شود و در تلاش هستیم این دیدار را با بهترین نتیجه ممکن به پایان برسانیم.

مهاجم شهرخودرو در ادامه افزود: در حالی برابر نفت آبادان به تساوی دست پیدا کردیم که تا دقیقه 84 از حریف پیش بودیم و با بدشانسی محض گل تساوی را دریافت کردیم. به هرحال در پنج فینال باقیمانده از جمله بازی برابر استقلال تمام تلاش مان را به کار می گیریم تا بتوانیم نتیجه ای خوب را کسب کرده و با امیدواری بالاتری برای بازی های بعدی آماده شویم.

وی دیدار برابر استقلال را بازی مهمی خواند و در این مورد خاطرنشان کرد: بازی مهمی در استادیوم آزادی مقابل این تیم و تماشاگرانش داریم ولی باید تاکید کنم حریف دست و پا بسته ای برای این تیم نیستیم و حتی این توان را داریم که صفر کارنامه استقلال تا اینجای فصل را  تبدیل به یک کرده و با پیروزی این مسابقه مهم را به پایان برسانیم.

مهاجم شهرخودرویی‌ها در خصوص گلزنی احتمالی‌اش برابر استقلال گفت: تمام تلاشم را به کار می گیرم در این بازی مهره موثری برای تیمم باشم و در این دیدار مهم موفق به گلزنی شوم.

خبرنگار: علی شفیعی‌ جم 

انتهای پیام// 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز