ارسطو محمدی در گفت‌وگو با برنا

استقلال نباید برای نباختن وارد زمین شود/ رمضانی مثل سولسشر تعویض طلایی است

۱۴۰۱/۰۲/۱۹ - ۲۳:۱۰:۲۰
کد خبر: ۱۳۲۷۲۰۸
استقلال نباید برای نباختن وارد زمین شود/ رمضانی مثل سولسشر تعویض طلایی است
پیشکسوت باشگاه استقلال تهران اعلام کرد بهتر است تیم استقلال با اقتدار بیشتری در زمین حاضر شود.

ارسطو محمدی، پیشکسوت باشگاه استقلال تهران، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا درباره بازی مقابل شهرخودرو اظهار داشت: بازی در نیمه اول دلچسب نبود اما اوضاع در نیمه دوم بهتر شد و خوشبختانه استقلال توانست با کمک تعویض‌های مجیدی دست پر از زمین بیرون بیاید.

وی درباره تاثیر منفی رکورد شکست‌ ناپذیری استقلال در محتاط بودن این تیم گفت: ببینید از زمان آقای کی‌روش این مسئله اندکی جا افتاد که مربیان ابتدا برای گل نخوردن و نباختن تلاش کنند و سپس به فکر برتری باشند. این مسئله برای تیمی چون استقلال البته خوب نیست. استقلال در حال حاضر ابزار خوبی دارد و می تواند با اتکا به مهره‌هایش مقتدرتر برنده و در نهایت هم قهرمان شود. همان طور که خودتان می‌دانید استقلال اول به خاطر رکورد برای نباختن بازی می‌کند اما من معتقدم ما استقلالیم و باید با تمام وجود برای بردن وارد زمین شویم و به این ترتیب بازی استقلالم زیباتر می‌شود.

پیشکسوت آبی‌پوشان درباره تعویض‌هایی که نتیجه را به سود این تیم برگرداند، گفت: تعویض‌ها هم به جا بود و هم نفرات درستی وارد شدند. آرمان رمضانی عالی کار کرد، البته استقلال موقعیت های بهتری هم داشت. نکته اینجاست استقلال به دلیل همان احتیاط با نفرات کمی حمله می‌کند و به همین دلیل گلزنی دیرتر از زمان مورد انتظار رخ داد.

محمدی درباره عملکرد رمضانی عنوان کرد: آرمان اصلا بازیکن بدی نیست. کسی که هم در پرسپولیس در بازی‌های آسیایی حضور داشته و حالا در تیم استقلال، حتما توانایی‌های خوبی دارد اما فکر می‌کنم در حال حاضر به دلیل آن که به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین می‌شود انگیزه فراوانی دارد. او مثل سولسشر منچستریونایتد قدیم می‌تواند به عنوان بازیکن تعویضی به میدان بیاید و کمک حال تیم باشد. همه بازیکنان که نمی‌توانند 90 دقیقه بازی کنند. بازیکنی که 10 دقیقه بازی کند و مثمرثمر باشد خیلی بهتر از بازیکنی است که 90 دقیقه کاری نکند.

وی درباره بازی مقابل فولاد افزود: اول باید خدا را شکر کنم که فاصله افزایش یافت زیرا کاهش فاصله باعث می‌شد استرس به وجود بیاید. به نظر من بازی بعدی مقابل فولاد یک دربی است. دیداری بین فرهاد و جواد که هر کدام می‌خواهند شایستگی‌های‌شان را اثبات کنند. خوشبختانه حالا وضعیت خوبی در جدول حاکم است و خیلی به قهرمانی خوش بینم اما به هر حال در فوتبال چیزی قابل پیش‌بینی نیست.

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز