در جلسه شورای مدیران وزارت ورزش و جوانان عنوان شد

سجادی: همه مدیران باید تلاش کنند تا اهداف و برنامه‌های دولت محقق شود/ از فرصت ورزش برای درآمدزایی استفاده خواهیم کرد

۱۴۰۱/۰۲/۲۱ - ۲۱:۴۵:۱۴
کد خبر: ۱۳۲۸۰۴۳
سجادی: همه مدیران باید تلاش کنند تا اهداف و برنامه‌های دولت محقق شود/ از فرصت ورزش برای درآمدزایی استفاده خواهیم کرد
وزیر ورزش و جوانان اظهار داشت: برای رسیدن به موفقیت باید همه مدیران و مجموعه ورزش و جوانان کشور دست در دست هم تلاش کنیم تا بتوانیم اهداف دولت را عملی کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ سیدحمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان، در جلسه شورای مدیران این وزارتخانه بیان کرد: یکی از مباحث مهم تصمیم اقتصادی و توزیع عادلانه یارانه‌ها بین مردم است که تصمیم شجاعانه‌ای بود که با کارشناسی صورت گرفت.

وی با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین دلایل این اتفاق تکلیف قانونی و الزام نسبت به قانون برنامه و اهداف سال جدید است بیان کرد: برای تامین امنیت خاطر مردم در بخش غذا، دولت این طرح را اجرایی کرد.

سجادی در ادامه توضیح داد: توزیع عادلانه یارانه و کاهش فساد و رانت و کنترل تورم از دیگر دلایل اجرای این طرح است. باید همه سعی کنیم اهداف دولت محقق شود.

وی در بخش دیگری از سخنانش با تاکید به ارتقای سطح علمی و دانش توسط مسئولان و مدیران در دو حوزه ورزش و جوانان گفت: مدیران کل باید در میادین بزرگ و بین‌المللی حضور پیدا کرده و کسب تجربه کنند.

وزیر ورزش و جوانان افزود: تنوع استفاده از افتتاحیه‌ها و دیگر مراسم برگزاری مسابقات این فرصت را به وجود می‌آورد تا مدیران ما از این تنوع در داخل کشور در برگزاری رویدادها بهره بگیرند.

وی در حضور مدیران ستادی و استانی تلاش ورزشکاران کشورمان در المپیک ناشنوایان به میزبانی برزیل را قابل توجه خواند و افزود: کاروان ناشنوایان ایران نمایش قابل قبولی در مسابقات برزیل داشت و این اتفاق بسیار ارزشمند است که ورزشکاران ناشنوای ما در رشته‌های مختلف در حال افتخارآفرینی هستند.

سجادی تاکید کرد: برای رسیدن به موفقیت باید همه مدیران و مجموعه ورزش و جوانان کشور دست در دست هم تلاش کنیم تا بتوانیم اهداف دولت را عملی کنیم.

وی در ادامه با به حق توصیف کردن درخواست نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی گفت: باید برای رفع دغدغه‌های مردم، ورزشکاران و نمایندگان مجلس تلاش کنیم.

وزیر ورزش و جوانان با تاکید براینکه جبهه اقتصادی ورزش را تقویت خواهیم کرد اظهارداشت: برای سال ۱۴۰۱ برنامه‌های زیادی داریم تا بتوانیم از فرصت ورزش برای درآمدزایی به بهترین نحو بهره بگیریم.

 سجادی با مورد توجه قرار دادن توسعه ورزش همگانی اظهار داشت: باید سعی کنیم ورزش را برای مردم گران نکنیم. در این راستا از فدراسیون‌ها و ادارات کل خواستیم تعرفه‌های خود را برای سال جدید بیشتر نکنند.

وی در ادامه سخنانش با تاکید بر استفاده بهینه از اماکن ورزشی به ویژه مجموعه‌های ورزشی بزرگ اظهار داشت: باید تلاش شود دسترسی این اماکن با هزینه کمتر میسر شود.

سیدحمید سجادی در رابطه با بیمه ورزشی نیز گفت: یک طرح خوب در نظر داریم که از نظر سرمایه‌گذاری اتفاقات بی‌نظیری رخ خواهد داد. در سال جدید با بنیه خود ورزش بدون افزایش هزینه، پول قابل توجهی تزریق خواهد شد.

وزیر ورزش و جوانان در پایان سخنانش از مدیران کل استانی به عنوان سربازانی یاد کرد که در صف مقدم کار هستند.

وی توضیح داد: در سفرهای استانی برنامه‌هایی را مصوب می‌کنیم که باید پیگیری شود تا مردم بدون مشکل و دغدغه به ورزش بپردازند.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز