جبور: باوجود افراد حرفه‌ای نگران برگزاری مسابقات جام باشگاه‌ها نیستم

۱۴۰۱/۰۲/۲۲ - ۱۱:۰۷:۳۱
کد خبر: ۱۳۲۸۱۵۱
جبور: باوجود افراد حرفه‌ای نگران برگزاری مسابقات جام باشگاه‌ها نیستم
رئیس کمیته کنترل رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا، گفت: با توجه به حضور افراد حرفه‌ای ایرانی و خارجی در این کمیته، نگرانی‌ای برای برگزاری باکیفیت مسابقات وجود ندارد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ امیل جبور از کشور لبنان که مسئولیت کمیته کنترل مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا را برعهده دارد و از روز چهارشنبه 21 اردیبهشت به ایران آمده است، گفت: برای ششمین بار است که به این ایران آمده‌ام. دوستان ایرانی خوبی دارم و به نظرم این کشور بالاترین سطح همکاری را برای برگزاری مسابفات والیبال دارد.

وی با تاکید بر این که ایران به بهترین شکل ممکن میزبان مسابقات خواهد بود، تصریح کرد: مسابقات باشگاه‌ها از اهمیت بالایی برای کنفدراسیون والیبال آسیا برخوردار است. این مسابقات مانند سایر رقابت‌ها نیست که دو سال یک بار برگزار می‌شوند. سطح این مسابقات بسیار بالا و در سطح جهانی است. تیم‌ها هزینه کردند و ستاره های جهان را به این مسابقات آورده‌اند که باعث شور و هیجان بسیاری در رقابت‌ها می‌شوند.

جبور سطح مسابقات باشگاه‌های مردان آسیا 2022 را بسیار بالا ارزیابی کرد و درباره ریاست دکتر داورزنی بر فدراسیون والیبال، گفت: داورزنی دوست قدیمی من است و بیش از 20 سال است که ایشان را می شناسم. دو جلسه با ایشان و ستاد برگزاری مسابقات داشتیم که موفقیت آمیز بود و همه چیز فراهم است تا در برگزاری مسابقات مشکلی نداشته باشیم.

وی تاکید کرد: داورزنی مدیر موفقی در ورزش است و زحمت بسیاری برای والیبال ایران کشیده است و یقین دارم که با مدیریت ایشان مسابقات خوبی پیش‌رو داریم.

جبور با اشاره به اعضای کمیته کنترل مسابقات باشگاه‌های مردان آسیا، گفت: دوستان بسیاری مثل شاهمیری، حسابی، افشاردوست و افجه ای در کمیته کنترل هستند که همگی در سطح حرفه‌ای والیبال کار کرده اند. پیش از این با این دوستان همکاری داشته‌ایم و با وجود آن‌ها مشکلی در برگزاری مسابقات وجود نخواهد داشت.

رئیس کمیته کنترل مسابقات باشگاه‌های مردان آسیا در پایان اظهار کرد: ایران و والیبال این کشور را دوست دارم و خوشحالم به عنوان رییس کمیته کنترل به تهران آمده‌ام.

بیست و دومین دوره رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا از روز شنبه 24 اردیبهشت با حضور هشتت تیم در تهران آغاز می‌شود.

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز