اختصاصی خبرگزاری برنا

خداداد توضیح داد: چرا برنامه یازده تعطیل شد؟

۱۴۰۱/۰۲/۲۲ - ۲۳:۱۰:۲۰
کد خبر: ۱۳۲۸۲۱۰
خداداد توضیح داد: چرا برنامه یازده تعطیل شد؟
عزیزی در جدیدترین گفت‌وگوی خود با برنا از دلیل تعطیلی برنامه یازده، واکنش‌ها نسبت به این برنامه و روند آماده‌سازی تیم ملی صحبت کرد.

خداداد عزیزی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا در خصوص تعطیلی برنامه یازده اظهار داشت: تصور می‌کنم مدیران پلت‌فرم فیلم‌نت تصور می‌کردند با ۱۰ قسمت از این برنامه آن قدر رشد کنند که به رتبه یک کشور برسند. سطح انتظار و توقعات مدیران باعث شد این برنامه تعطیل شود.

یکی از قسمت‌های این برنامه با محوریت کارلوس کی‌روش و اظهارات وحید امیری جزو جنجالی‌ترین قسمت‌های برنامه بود. عزیزی در این رابطه گفت: اینکه بگوییم آن قسمت در نگرش مدیران تاثیر داشته صحیح نیست زیرا واکنش‌ها نسبت به همان برنامه هم بسیار مثبت بود و من خودم کامنت‌های مثبتی درباره آن قسمت گرفتم. دلیل تعطیلی برنامه واکنش‌ها نبود. بحث اصلی توقعات و واکنش‌ها مدیران فیلم‌نت بود. به هر حال مابرای ۵۰ تا ۵۵ قسمت برنامه قرارداد امضا کرده بودیم و مدیران موظف به پرداخت دستمزد هستند اما تصمیم‌شان این بود که برنامه ادامه پیدا نکند.

عزیزی در ادامه افزود: خودم اجرا را دوست دارم و اگر بازهم پیشنهادی دریافت کنم حتما بررسی خواهم کرد. واکنش‌ها نسبت به اجرای برنامه و کلیت برنامه هم مثبت بود. همان طور که گفتم سطح انتظارات بالا دلیل اصلی ادامه پیدا نکردن برنامه بود.

عزیزی که خود یکی از بازیکنان تیم ملی در جام جهانی ۹۸ بوده درباره شرایط آماده‌سازی تیم فعلی گفت: بحث ترسیدن اسکوچیچ بابت شکست در بازی‌های پیش از جام جهانی برای سست شدن پایه‌های نیمکتش، مانند اتفاقی که برای ایویچ افتاد اصلا مطرح نیست. کی‌روش هم قبل از جام جهانی بازی بزرگ نداشت. مساله اینجا است که این روزها کسی حاضر به برگزاری بازی دوستانه با ما نیست. چه میرشاد ماجدی بیاید و برود یا جای حمید استیلی آدم جدید بر سر کار بنشیند فرقی ندارد. ما در زمینه برگزاری بازی‌های دوستانه مشکل داریم.

وی عنوان کرد: ما در همان جام جهانی ۹۸ در ایتالیا اردوی بسیار خوبی داشتیم. امیدوارم یک ردیف بودجه برای اردوها و آماده‌سازی اختصاص پیدا کند و با توجه به موانع موجود مسوولین به دنبال تعیین وضعیت حریفان تدارکاتی خوب برای تیم ملی بروند. هنوز برای آماده‌سازی دیر نشده اما باید به دنبال حل مشکلات بود.

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز