حضور سخنگوی کمیسیون بهداشت مجلس در فدراسیون بسکتبال و تمرینات تیم استعدادهای زیر ۱۶ سال دختران

۱۴۰۱/۰۲/۲۲ - ۲۱:۵۶:۱۴
کد خبر: ۱۳۲۸۳۱۸
حضور سخنگوی کمیسیون بهداشت مجلس در فدراسیون بسکتبال و تمرینات تیم استعدادهای زیر ۱۶ سال دختران
نماینده مردم و‌ سخنگوی کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی با حضور در فدراسیون بسکتبال با رئیس این فدراسیون دیدار و گفتگو داشت و از نزدیک فعالیت های اداری این رشته همچنین تمرینات تیم استعدادهای زیر 16 سال دختران را نظاره گر شد.

به گزارش خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون بسکتبال، زهرا شیخی نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با حضور در فدراسیون بسکتبال با جواد داوری رئیس فدراسیون در خصوص فعالیت های این رشته در ابعاد مختلف دیدار و گفتگو کرد.

سخنگوی کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی همچنین از نزدیک فعالیت های مختلف و اداری این فدراسیون را نظاره گر شد. در ادامه این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با حضور در سالن بسکتبال مجموعه ورزشی آزادی از نزدیک تمرینات استعدادهای زیر ۱۶ سال دختران کشور را که با گزینش یکصد و شصت نفر از دختران مستعد این رده سنی آغاز شده، دیدن کرد. در جریان این بازدید با نایب رئیس بانوان فدراسیون و مربیان تیم استعدادیابی هم به گفتگو پرداخت.

زهرا شیخی از بسکتبال به عنوان یک رشته پرمخاطب نام برد و تصریح کرد: بانوان زیادی هم علاقمند به این رشته هستند که باعث خشنودی است که فدراسیون نیز برنامه های خوبی برای توسعه فعالیت های بانوان دارد و حمایت خوبی را در سال جاری از تیم های مختلف بانوان خواهد داشت. نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نمایندگان مردم، ورزش را بصورت ویژه مورد حمایت قرار می دهند ابراز امیدواری کرد که سال پر رویداد بسکتبال با موفقیت تیم های مختلف ملی همراه باشد.

انتهای پیام//

نظر شما