هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال

دربی در دل کویر/ استقلالی‌ها دوباره به هم رسیدند

۱۴۰۱/۰۲/۲۳ - ۲۳:۴۰:۵۰
کد خبر: ۱۳۲۸۳۴۵
دربی در دل کویر/ استقلالی‌ها دوباره به هم رسیدند
رقابت‌های هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال امروز با برگزاری جدال‌های ویژه‌ای پیگیری می‌شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا؛ در دیدارهای این هفته به جز تقابل سرخابی ها شاهد بازی های مهیجی هستیم.

هوادار تهران- فجرسپاسی شیراز

در اولین بازی از دیدارهای امروز در دیداری ویژه دو تیم هوادار و فجرسپاسی شیراز در حالی برابر هم به میدان می روند که این دیدار و سه امتیاز آن برای شیرازی ها از اهمیت ویژه ای برخوردار است. شاگردان سرآسیایی که همچنان در منطقه خطر هستند برای فرار از سقوط آخرین شانس های خود را امتحان می کنند در خانه هوادار به دنبال برد هستند تا خود را از منطقه خطر دور کنند. این در حالی است که برای هوادار و شاگردان عنایتی این دیدار از آن جهت مهم است که آنها در تلاش هستند در خانه خود شکست هفته قبل خود روبروی تراکتور را به دست فراموشی بسپارند.

نفت مسجدسلیمان- نساجی مازندران

شاگردان رضا مهاجری که خود را برای دیدار با ساکت الهامی و شاگردانش آماده می کردند حالا باید در شرایطی از قرمزهای قائمشهری پذیرایی کنند که پس از حواشی اخیر در نساجی و جدایی عجیب و غریب برای ساکت الهامی و جدایی پرسرو صدای او از جمع  قرمزهای نساجی، حالا این تیم با سرمربی جدید خود راهی مسجدسلیمان شده است تا برابر شاگردان مهاجری به میدان بروند. نفتی ها در حالی برای این بازی در خانه خود به میدان می روند که این تیم نیز جزو فانوس به دستان لیگ برتر محسوب می شود و برای فرار از منطقه خطر به سه امتیاز این بازی نیاز مبرم دارد و شرایط خاص نساجی می تواند فرصت ایده آلی برای مسجدسلیمانی ها ایجاد کند تا پیروزی مهمی را کسب کند.    

آلومینیوم اراک- صنعت نفت آبادان

در دوئل امروز آلومینیوم و نفت آبادان شاهد رویارویی جذابی هستیم، جایی که همبازیان قدیمی در استقلال در اراک رقم می خورد و شاگردان سید مهدی رحمتی در دیداری خانگی به مصاف علیرضا منصوریان و شاگردانش می روند. این دیدار در حالی برگزار می شود که هفته قبل آلومینیومی ها در بازی قبلی خود برابر گل گهر و امیر قلعه نویی شکست خوردند و حالا به دنبال جبران مافات هستند. در آن سوی میدان نفت منصوریان در هفته گذشته در دربی جنوبی ها برابر فولاد نکونام شکست خوردند تا آبادانی ها هم به دنبال فراموش کردن خاطره تلخ شکست در خانه باشند.    

مس رفسنجان- گل گهر سیرجان

در ادامه بازی های هفته بیست و هفتم لیگ برتر در رفسنجان دربی ویژه ای بین مس و گل گهر برگزار می شود تا تیم محمد ربیعی و امیر قلعه نویی در مصافی تماشایی روبروی هم قرار بگیرند. در این دیدار دو تیم هم استانی در شرایطی با یکدیگر ملاقات می کنند که این جدال دربی کرمانی ها محسوب می شود. مس و گل گهر در جدول رده بندی نیز به ترتیب با 41 و 39 امتیاز در رده پنجم و ششم جدول رده بندی قرار گرفته اند تا این بازی علاوه بر دربی کرمانی  ها مصاف همسایه های جدول هم به شمار برود. مس و گل گهر در هفته قبل با نتایج مشابه دو بر صفر به ترتیب برابر نساجی و آلومینیوم به پیروزی رسیده بودند و حالا با روحیه ویژه ای در دربی به میدان بروند.  

شهرخودرو مشهد- پیکان تهران

تلاش شاگردان داود سیدعباسی برابر استقلال در استادیوم آزادی نتیجه بخش نبود و این تیم در دقیقه پایانی جدال برابر آبی های تهرانی، قافیه را به آنها باخت و دست خالی به مشهد بازگشت تا حالا در دیداری خانگی به دیدار مجتبی حسینی و شاگردانش برود. این در شرایطی است که خودروسازان در بازی خانگی اش برابر سپاهان با یک گل شکست خوردند تا بدین ترتیب پیکانی ها نیز در بازی قبلی خود شکست را تجربه کرده باشند. 

ذوب آهن اصفهان- تراکتور تبریز

ذوب آهنی که در هفته بیست و ششم موفق شد در دیداری خانگی اش پرسپولیس را متوقف کرده و دو امتیاز حساس را از شاگردان گل محمدی بگیرد، حالا در دیداری ویژه در خانه از تیم قرمزپوش تبریزی  میزبانی می کند. این در حالی است که شاگردان ساغلام در بازی هفته قبلی خود با کامبک تماشایی برابر هوادار به پیروزی خانگی ارزشمندی دست پیدا کرد تا بدین ترتیب خطر سقوط به دسته پایین تر را تا حدود زیادی کاهش دهد.   

انتهای پیام//

نظر شما