باشگاه‌های مردان آسیا/ تمام تیم‌ها وارد تهران شدند

۱۴۰۱/۰۲/۲۳ - ۱۲:۳۶:۱۱
کد خبر: ۱۳۲۸۴۱۵
باشگاه‌های مردان آسیا/ تمام تیم‌ها وارد تهران شدند
تمام تیم­‌های شرکت کننده در مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا وارد تهران شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا، بیست‌ودومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا 2022 از روز شنبه 24 اردیبهشت با حضور هشت تیم در سالن 12 هزار نفری آزادی آغاز می شود.

با ورود تیم سانتوری سانبردز ژاپن که عصر امروز (پنج شنبه ۲۲ اردیبهشت) از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) وارد تهران شد، شش تیم خارجی این رقابت‌­ها وارد تهران شدند و فردا نخستین تمرین خود را در سالن ۱۲ هزار نفری تهران برگزار خواهند کرد.

یک بازیکن تیم الریان قطر که قبلا تست کرونایش مثبت شده بود، به دلیل قوانین قرنطیه‌ای قطر که تا شش ماه اجازه خروج از این کشور را نمی‌­دهد، نتوانست تیم الریان را در سفر به تهران همراهی کند. با توجه به این که تست فعلی این بازیکن منفی است، باشگاه الریان اقدامات قانونی برای سفر این بازیکن را مجدد شروع کرده است.

سانتوری سانبردز ژاپن، ناخون راتچاسیمای تایلند، الریان قطر، تاراز قزاقستان، پیکان و مقاومت شهداب یزد از ایران و دو تیم گاز جنوبی و اربیل از عراق، هشت تیم شرکت کننده در این مسابقات هستند.

نشست هماهنگی و کلینیک داوران این رقابت‌ها نیز عصر فردا (جمعه ۲۳ اردیبهشت) در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی تهران برگزار خواهد شد.

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز