دلاوری: پیکان توجهی به عملکردم نداشت

۱۴۰۱/۰۲/۲۳ - ۱۲:۴۰:۱۹
کد خبر: ۱۳۲۸۴۱۸
دلاوری: پیکان توجهی به عملکردم نداشت
مهاجم سابق پیکان می گوید برای اینکه بتواند بازی کند به لیگ یک رفت زیرا تیم بزرگسال پیکان توجهی به عملکردش نداشت.

به گزارش خبرگزاری برنا، امیر ارسلان دلاور در مورد پیروزی ویستا توربین مقابل رایکا به خبرنگار ورزشی برنا گفت: بازی خیلی خوبی بود و هر دو تیم داشتند عالی بازی میکردند و بازی خیلی جذاب بود و خدا را شکر که سه امتیاز نصیب ما شد.

او در مورد عملکردش در این فصل ادامه داد: در جریان بازی خیلی خوب بودم و توانستم به تیمم کمک کنم. میتوانم از اینی که هستم بهتر باشم مخصوصاً در بازی‌های سختی که پیش رو داریم. سال اولی است که تجربه بزرگسال را داشتم و انشالله در این چند هفته ای که باقی مانده بتوانم خودم را بیشتر نشان دهم.

مهاجم ویستا توربین در مورد بازی بعدی شان عنوان کرد: بازی بعدی با مس کرمان بالای جدولی است که در کورس است. بازی قشنگی می تواند باشد که در خانه حریف هم هست.

دلاوری که کاپیتان امید های پیکان بود و بعد راهی لیگ یک شد در این باره گفت: من سال گذشته کاپیتان امید های پیکان بودم و در لیگ دوم شدیم عملکردم خوب بود. ۱۲ گل زدم و ۴ پنالتی گرفتم و هشت پاس گل دادم ولی در هفته های آخر بدشانسی آوردیم و نتوانستیم قهرمان شویم. فصل هم که تمام شد برای بزرگسالان من را نخواستند و حتی نگذاشتند خودم را نشان بدهم و بی توجهی کردند و من هم تصمیم گرفتم به لیگ بیایم و بازی کنم و برای فصل بعد در انتهای فصل یک تصمیم خوب می گیریم که انشالله به آینده فوتبالی ام کنم کند، امیدوارم زحماتی که کشیدم را برداشت کنم.

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز