پرسپولیس- سپاهان؛ ورق قهرمانی در سیرجان برمی‌گردد؟!

۱۴۰۱/۰۲/۲۳ - ۲۳:۲۰:۳۰
کد خبر: ۱۳۲۸۵۰۹
پرسپولیس- سپاهان؛ ورق قهرمانی در سیرجان برمی‌گردد؟!
شاگردان یحیی گل محمدی امشب در دیداری سراسر هیجان در آخرین شانس ها و فرصت های شان برای کسب قهرمانی در لیگ بیست و یکم بازی حساسی را برابر سپاهان محرم نویدکیا برگزار می کنند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا؛ پرسپولیس امشب در بازی بیست و هفتم خود در لیگ برتر مصاف ویژه ای را برابر سپاهان دارد، دیداری که پس از کش و قوس فراوان قرار است در شهر سیرجان برگزار شود، دیداری که شاید پس از پایان آن و کسب نتیجه ای دلخواه برای قرمزهای پایتخت سرنوشت تیم گل محمدی را عوض کرده و پرسپولیس با کامبک دوباره شانس خود را برای ادامه رقابت بر سر جام با استقلال افزایش دهد.

اگرچه تساوی در اصفهان برابر ذوب آهن و پیروزی استقلال در دقیقه 90 برابر شهرخودرو بار دیگر آسمان قهرمانی لیگ برتر را متمایل به آبی کرد اما پرسپولیسی ها همچنان برای ادامه کورس در این فصل با روحیه پیش می روند و برای دیدار این هفته خود برابر سپاهان از روحیه بالایی برخوردار هستند. براین اساس شاگردان یحیی گل محمدی با برنامه ویژه ای خود را برای دیدار روبروی سپاهان آماد می کنند تا با کسب پیروزی و دشت هر سه امتیاز این دیدار بتوانند با استفاده از لغزش احتمالی رقیب دیرینه خود بار دیگر به صدر جدول نزدیک شوند.

در حالی برای پرسپولیس این دیدار و نتیجه اش از اهمیت زیادی برخوردار است که این بازی 6 امتیازی برای نویدکیا و تیمش هم برای کسب جایگاهی بهتر از سومی نیز حائز اهمیت است و زردهای اصفهانی که بازی رفت شان برابر پرسپولیس را با نتیجه یک بر صفر به شاگردان یحیی گل محمدی واگذار کرده اند برای گرفتن انتقام از آن شکست و رسیدن به رتبه دوم با انرژی و انگیزه بالایی برای این بازی آماده شده اند.

پرسپولیس در این بازی وحید امیری و احتمالا سعید آقایی را به علت مصدومیت در اختیار ندارد اما با اعلام محرم نویدکیا سرمربی سپاهان در نشست خبری این بازی، زردهای دیار زاینده رود برای این بازی مسعود ریگی به علت دریافت اخطار در بازی قبل، غایب شاخص این تیم محسوب می شود و دیگر مهره ها و ستاره ای سپاهان برای حضور در ترکیب اصلی این تیم برابر پرسپولیس با مشکل خاصی روبرو نیستند.

دیدار مهمی و سرنوشت ساز پرسپولیس و سپاهان امشب و از  ساعت ۲۱:۵۰ در حالی در سیرجان برگزار می شود که براساس اعلام کمیته داوران فدراسیون فوتبال بیژن حیدری، محمدرضا ابوالفضلی، علیرضا ایلدروم و سیدرضا مهدوی تیم داوری این بازی را تشکیل می دهند.

انتهای پیام// 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز