دبیر فدراسیون ناشنوایان در گفت‌وگو با برنا

کاروان ناشنوایان غافلگیرمان کرد/ میزبانی برزیل مناسب نبود

۱۴۰۱/۰۲/۲۶ - ۰۴:۳۳:۲۴
کد خبر: ۱۳۲۹۲۴۶
کاروان ناشنوایان غافلگیرمان کرد/ میزبانی برزیل مناسب نبود
مهدی نصیبی گفت: کاروان ناشنوایان ایران با کسب سومی المپیک در برزیل غافلگیرمان کرد.

مهدی نصیبی، دبیر فدراسیون ناشنوایان، درباره ارزیابی خود از عملکرد کاروان اعزامی به بازی‌های المپیک برزیل در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا اظهار داشت: خوشبختانه عملکرد قابل دفاعی توسط ورزشکاران به ثبت رسید. در مجموع کاروان اعزامی کشورمان موفق شد با کسب 40 مدال رنگارنگ به عنوان سومی این بازی ها دست پیدا کند. سطح کیفی رقابت ها نیز با توجه به کشورهایی که حضور داشتند خوب بود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا از قبل این نتیجه پیش‌بینی شده بود؟ گفت: خیر، ما بر اساس شرایطی که قبل از اعزام داشتیم و اردوهای سختی که تیم‌ها سپری کرده بودند بیشتر روی کسب عنوان ششمی و یا در نهایت پنجمی حساب کرده بودیم که واقعا نتیجه به دست آمده غافلگیرمان کرد. به تک‌تک بچه ها و کادر فنی و همه کسانی که در کسب این نتایج درخشان دخیل بودند تبریک و خسته نباشید می‌گویم. 

نصیبی افزود: در این دوره کاروان ایران موفق شد 14 مدال طلا، 13 مدال نقره و 14 مدال برنز را در رشته‌های مختلف کسب کند. تیم والیبال ساحلی ما برای نخستین بار موفق شد به مقام چهارمی دست پیدا کند که واقعا پدیده این رقابت ها بود. عملکرد تیم فوتبال هم با ارتقای یک پله‌ای عملکرد قابل قبولی است.

دبیر فدراسیون ناشنوایان در پایان درباره میزبانی برزیل توضیح داد: متاسفانه میزبانی اصلا مناسب نبود‌. اکثر کشورها معترض بودند. زمین فوتبال استاندار نبود و اصلا قابلیت برگزاری مسابقه را نداشت. در سالن‌های تکواندو و تیراندازی هوا به قدری سرد بود که ورزشکاران همه با پتو می‌آمدند ولی با همه این سختی‌ها کاروان ایران خوشبختانه خوب ظاهر شد.

خبرنگار: فریبا جلیل خانی

انتهای پیام//   

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز